سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۶
۰ نفر

علاقه عروس و داماد آمریکایی به ادامه مراسم عروسی تا پاسی از نیمه شب پای آنها را به اداره پلیس باز کرد.

عروس و داماد در زندان

میشیگان: این عروس و داماد جوان برای مراسم عروسی خود سالنی را اجاره کرده بودند که تنها تا ساعت 12 نیمه شب به آنها سرویس می‌داد.

اما زوج جوان پس از اخطار مدیر سالن برای ترک محل با او مخالفت کردند و به همین دلیل مدیر سالن از پلیس کمک خواست.

اما 2 مامور پلیسی که در محل حاضر شده بودند، قادر به کنترل جمعیت نبودند و  نیروی کمکی ارسال شدو در این بین عروس و داماد و خانواده‌های آنها با پلیس به زد و خورد پرداختند و سرانجام پلیس همه آنها را دستگیر کرد. در حال حاضر عروس و داماد  در زندان به سر می‌برند.

فصل ممنوعیت‌ها در ایتالیا

رم: در تابستان سال جاری ممنوعیت‌های زیادی در ایتالیا به اجرا گذاشته شده است، به نحوی که فصل تابستان به فصل ممنوعیت‌های عجیب و غریب معروف شده است.

برای مثال در یکی از سواحل این کشور، بازی مفرح ساخت مجسمه‌های شنی قدغن اعلام شده است، حتی ساکنان یکی از محله‌ها هم به دستور شهرداری مجاز نیستند در روز‌های پایانی هفته چمن‌های باغچه های‌خود را کوتاه کنند، زیرا صدای دستگاه چمن‌زنی آسایش همسایگان را سلب می کند.

در برخی میادین شهر نیز غذا دادن به پرندگان جزو موارد ممنوعه است و متخلفان جریمه می‌شوند. یکی دیگر از قوانین عجیب به اجرا گذاشته شده، ممنوعیت دراز کشیدن روی صندلی‌های پارک است و افرادی که این کار را انجام دهند 50 دلار جریمه خواهند شد.

البته به دنبال اعتراض مردم این امکان وجود دارد که در مورد برخی محدودیت‌ها تجدید نظر شود.

خودرو‌ها به پرواز در می‌آیند

واشنگتن: یک شرکت خودروسازی اعلام کرده است که تا کنون 50 سفارش برای تولید خودرو‌های پرنده دریافت کرده است. این خودرو‌های دو سرنشینه این قابلیت را دارند که در آسمان پرواز کنند و به این ترتیب با کمک آنها می‌توان از شر ترافیک سنگین خلاص شد.

طراحان این خودرو‌های پرنده معتقدند که طرح آنها بیشتر به یک هواپیما نزدیک است و رویای خیلی از مردم را به واقعیت تبدیل خواهد کرد. این کارشناسان از سال 2004 تا کنون در حال کار بر روی این پروژه هستند.

بر طبق این طرح خودروی پرنده می‌تواند ظرف مدت 15 ثانیه از خودرو به هواپیما تبدیل شود. این شرکت خودروسازی امیدوار است تا پایان سال جاری میلادی اولین نمونه از این خودرو را تولید کند و تا سال 2010 همه سفارش‌ها را به دست مشتری برساند. البته هنوز قیمت این خودرو مشخص نشده است.

تقلب در سطل زباله

لندن: گروهی از شهروندان انگلیسی نسبت به تقلب انجام شده در ارائه سطل‌های زباله به خانه‌ها، اعتراض کردند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که شهرداری برای اجرای طرح جمع‌آوری زباله‌ها به صورت هفته‌ای به جای 2 هفته یکبار، سطل‌های زباله‌ کوچکتری در اختیار مردم قرار داده است. این در حالی است که به شهروندان هشدار داده شده است در صورتی که سطل‌های زباله خود را بیش از حد پر کنند، جریمه خواهند شد.

از سوی دیگر در صورتی که کیسه‌های زباله کنار خیابان گذاشته شود، ماموران شهرداری آنها را جمع‌آوری نخواهند کرد اما مخالفان این طرح می‌گویند: این سطل‌ها بسیار کوچک هستند و به سرعت پر می‌شوند.

بنابراین چاره‌ای جز لبریز کردن آنها از زباله یا استفاده از کیسه‌های زباله جداگانه وجود ندارد که موجب جریمه شدن شهروندان می‌شود. آنها معتقدند شهرداری برای افزایش درآمد خود دست به این اقدام زده است.

کد خبر 61029

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز