یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

۲ مرد جوان انگلیسی به اتهام دست داشتن در عملیات ربودن یک زن بازداشت شدند.

ربودن همسر سابق

لندن: ماجرا از این قرار بود که شوهر سابق این زن به دوستش ۴۰ هزار دلار پول داد تا همسرش را که مدت کوتاهی با او زندگی کرده بود، برباید.

دوست این مرد هم پذیرفت و با استفاده از دستگاه تغییر صدا با همسر سابق این مرد تماس گرفت و او را به جنگل کشاند. وی برای تکمیل عملیات آدم ربایی خود این زن را  داخل یک کلبه شکاری پنهان کرد.

اما زن ربوده‌شده با استفاده از فرصتی که او خوابیده بود از مخفیگاه فرار کرد و خود را به پلیس رساند. شوهر سابق این زن در دادگاه گفت: من به همسرم بسیار علاقه‌مند بودم و می‌خواستم با این اقدام بار دیگر او را به زندگی مشترک بازگردانم.

سؤال پرسیدن ممنوع!

پکن: مقامات برگزارکننده المپیک پکن با نزدیک‌تر شدن به زمان بازی‌ها قوانین سختگیرانه‌تری را  به اجرا درآورده‌اند.

از ماه‌ها پیش تلاش شده تا نحوه برخورد با گردشگران به چینی‌ها آموزش داده شود و اکنون در آخرین اقدام توصیه شده است که به هیچ وجه افراد وارد جزئیات زندگی گردشگران نشوند و از آنها سن یا میزان درآمدشان را سؤال نکنند.

به این منظور فهرستی هشتگانه از مواردی تهیه شده است که پرسیدن آنها ممنوع خواهد بود و این فهرست در بین مردم توزیع شده است.

در این فهرست آمده است: در مورد درآمد، سن، وضعیت تاهل، شرایط جسمانی، آدرس محل سکونت، تجربه‌های شخصی، اعتقادات مذهبی و اینکه گردشگران روز‌های خود را چطور می‌گذرانند از آنها سؤال نکنید.

برگزارکنندگان المپیک آنقدر به نحوه برگزاری این بازی‌ها و تصویر جهانی آن با دقت فکر می‌کنند که حتی از مردم خواسته‌اند از بلندصحبت کردن هم خودداری کنند.

سرقت مسلحانه نوجوانان

پکن: اقدام ۳ نوجوان برای سرقت مسلحانه از یک جواهرفروشی تعجب همه را برانگیخته است. این نوجوانان که یک دختر و ۲ پسر بودند درحالی که ماسک به صورت داشتند وارد جواهرفروشی شدند و با تهدید چاقو از صاحب آن خواستند یک گردنبند و دستبند طلا به آنها بدهد. جواهر‌فروش هم که خیلی ترسیده بود جواهرات را که حدود ۱۳۰ هزار دلار ارزش داشت به آنها داد.

البته این نوجوانان که همگی ۱۴ ساله بودند در فاصله‌ کوتاهی پس از سرقت توسط پلیس دستگیر شدند.

قاضی دادگاه، این نوجوانان کم سن و سال را به چند سال حبس محکوم کرده است اما وکیل مدافع آنها در تلاش است تا قاضی را راضی کند که از مجازات جایگزین نظیر کار اجباری برای آنها استفاده کند.

بنا بر گفته پلیس اخیرا سن ارتکاب جرم‌ در چین به شدت کاهش یافته است. به عنوان مثال چندی پیش یک دختربچه ۹ ساله به تنهایی اقدام به قاچاق هروئین کرده بود.

شلیک به ماشین چمن‌زنی

کالیفرنیا: یک مرد ۵۶ ساله به اتهام شلیک به ماشین چمن‌زنی‌اش دستگیر شد. این مرد که دچار بیماری عصبی بود، یک روز صبح از خواب بلند شد و تصمیم گرفت چمن‌های حیاط را با استفاده از ماشین چمن‌زنی مرتب کند.

او ماشین را از انباری بیرون آورد و تلاش کرد آن را روشن کنداما هرچه بیشتر استارت می‌زد نسبت به روشن شدن چمن‌زن ناامید‌تر می‌شد.

او سرانجام به اندازه‌ای عصبانی شد که به خانه بازگشت و یک تفنگ شکاری برداشت و به سمت ماشین چمن‌زنی نشانه رفت.

این مرد عصبی چند گلوله به دستگاه شلیک کرد اما همسایگان که از صدای تیراندازی ترسیده بودند، موضوع را به پلیس اطلاع دادند و ماموران این مرد را دستگیر کردند.

این درحالی است که این مرد معتقد است خلافی مرتکب نشده و می‌تواند با اموال شخصی‌اش هرطور که بخواهد، برخورد کند.

کد خبر 59219

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز