گروه سیاسی: عضو جبهه متحد اصولگرایان از تصمیم‌گیری درباره فهرست این جبهه در جلسه سه شنبه شب اعضای 6+5 خبر داد.

علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با همشهری، با اشاره به رایزنی‌های پایانی درباره فهرست نهایی اصولگرایان اظهار داشت: بعد از جلسه مطبوعاتی روز سه شنبه 23 بهمن که با حضور نمایندگان جبهه متحد اصولگرایی برگزار می‌شود، اعضای 6+5 نیز سه شنبه شب درمورد نهایی شدن فهرست و سایر مسائل مرتبط با انتخابات نظیر تعیین شعار انتخاباتی،  تصمیم‌گیری خواهند کرد.

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی‌مهندسین در گفت‌وگو با مهر،  ضمن بیان اینکه در مجموع جبهه متحد اصولگرایان با یک فهرست در انتخابات کار خواهد کرد،  افزود: در بین اصولگرایان فهرست موازی وجود نخواهد داشت.

پاسخ وزارت کشور به نامه احمدتوکلی

در پی ارسال نامه انتقادی احمد توکلی به شورای نگهبان، وزارت کشور در ارتباط با بخشی از این نامه توضیحاتی ارائه کرد.

روابط عمومی وزارت کشور در این نامه در پاسخ به انتقاد رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از کم تجربگی برخی از مسئولان اجرایی  تأکید کرده است: این مسئولان در 24 آذر ماه سال گذشته برای اولین بار دو انتخابات را به صورت همزمان برگزار کردند و نمایشی بسیار قوی از اجرای انتخابات را در معرض دید  عموم قرار دادند.

در پایان این نامه تصریح شده است: وزارت کشور و مجریان انتخابات به خوبی واقفند که اجرای دقیق قانون هزینه‌های را به مجریان تحمیل می‌کند که آن را به جان خریدارند. در زمانی که خدشه‌دار کردن اعتماد و نگرش عمومی لطمه‌های جبران ‌ناپذیری را به منافع ملی وارد می‌کند، برای طرح دیدگاه‌ها و نگرش‌ها، روش‌های صحیح‌تر و منطقی‌تر دیگری نیز وجود دارد.

مایوس نمی‌شویم

از سوی دیگر،  دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: همان طور که بارها گفته‌ام در انتخابات شرکت می‌کنیم و در ادامه راه خود هیچگاه مایوس نمی‌شویم.

مهدی کروبی در گفت‌و‌گو با ایرنا برخی اخبار منتشره در مورد تایید صلاحیت  نامزدها را تأیید کرد.

حسین مرعشی، قائم مقام ستاد ائتلاف اصلاح طلبان هم گفت: همه تلاش خود را برای حضور در عرصه رقابت انتخاباتی به کار می‌بندیم و امیدواریم شورای نگهبان نیز این زمینه را فراهم کند.

کد خبر 44046

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز