سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به اینکه در حال حاضر مهم‌ترین نیاز اصولگرایان رسیدن به وحدت است، تصریح کرد: اعضای جبهه متحد اصولگرایان از همه ظرفیت‌های اصولگرایان برای رسیدن به وحدت استفاده می‌کنند.

لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با فارس با بیان این مطلب گفت: یکی از راهبرد‌های جبهه متحد دیدار و گفت‌وگو با سایر اصولگرایان و کسب نظرات و دیدگاه‌های آنان جهت گسترش وحدت در میان جریان اصولگرایی است.

وی اظهار داشت: دیدارهای کمیته سه ‌نفره جبهه متحد اصولگرایان با لاریجانی، قالیباف و رضایی با رویکرد ایجاد وحدت بوده و ارزیابی کلی از آن مثبت است.

پرویز سروری هم در گفت‌وگو با پایگاه خبری برنا، اظهار داشت: حیدر مصلحی، حسین فدایی و شهاب الدین صدر مأموریت یافتند که با همه احزاب و گروه‌هایی که اصولگرا هستند، رایزنی و گفت‌وگو کنند.

در همین حال یک مقام آگاه در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی عصر ایران گفت: رایزنی‌های جبهه متحد اصولگرایی با علی لاریجانی در حال به نتیجه رسیدن است و به‌دنبال این رایزنی‌ها احتمال حضور لاریجانی به‌عنوان نامزد انتخابات مجلس هشتم در تهران و به‌عنوان سرفهرست اصولگرایان در تهران قوت یافته است.

همچنین یک منبع آگاه در جریان اصولگرا در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد که احتمال دارد با رایزنی‌های انجام شده، افراد مورد نظر محسن رضایی در فهرست تهران جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم قرار گیرند.

کد خبر 39858

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز