یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۷
۰ نفر

گروه سیاسی:‌ عماد افروغ در مورد پیش‌بینی خود از ساختار مجلس هشتم شورای اسلامی گفت: مجلس هشتم، مجلسی طیفی، متعادل، پیچیده و قطبی خواهد شد و تماشایی است.

این بخشی از سخنان عضو فراکسیون فرهنگی مجلس در روز شنبه و در مصاحبه مطبوعاتی مشترک وی با محمد خوش چهره یکی دیگر از نمایندگان مجلس  است که فارس خبر آن را منتشر کرد.

راهبرد مشترک اصولگرایان

حسین فدایی با بیان اینکه خرد جمعی در رفتار جبهه اصولگرایان حاکم است، تأکید کرد: آنچه اهمیت دارد اتخاذ یک راهبرد مشترک برای رسیدن به هدف است و این راهبرد همان وحدت و انسجام است.

دبیرکل جمعیت ایثارگران که عصر روز شنبه در جمع اصولگرایان استان سیستان و بلوچستان سخن می‌گفت و مهر خبر آن را منتشر کرد، گفت: نیروهای ارزشی و اصولگرا در چند انتخابات گذشته روند فعالیت خود را تغییر داده‌اند و تلاش کرده‌اند با رفتار جمعی و عقل گرایانه و ابتکارات جدید وارد عرصه شوند و متناسب با شرایط زمان طراحی کنند.

بحث برای سرفهرستی

اسدالله بادامچیان در پاسخ به این سؤال که آیا جبهه متحد به‌طور حتم در انتخابات مجلس هشتم سرفهرست نخواهد داشت، تصریح کرد: کلمه مقابل سرفهرست،
ته‌فهرست است و ما این کلمه را نوعی اهانت به مابقی نامزدهای مورد نظر خود در انتخابات آتی می‌دانیم.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه در مصاحبه با مهر تأکید کرد که تمامی چهره‌های معرفی شده از سوی جبهه متحد اصولگرایان شاخص و برای ما محترم هستند لذا ما همه را با هم یکی می‌دانیم و سرفهرست نخواهیم داشت.

معرفی نامزدها، آذرماه

عضو هیأت اجرایی جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد:‌ درصورت فراهم شدن زمینه‌ها، نامزدهای اصولگرایان آذر ماه مشخص می‌شود.  پرویز سروری در گفت‌وگو با فارس گفت: ما در مرحله تثبیت سازمانی هستیم و بعد از آن در کل کشور تحت‌تأثیر 5+6 اکثر استان‌ها سازمان می‌یابند.

سرمایه‌گذاری تا دقیقه 90

حیدر مصلحی، نماینده رایحه‌ خوش ‌خدمت در جبهه ‌متحد نیز با اشاره به انتخابات مجلس هشتم، بصیرت را به معنای عبرت گرفتن از گذشته نزدیک دانست و گفت: اکنون کلید شکل گیری اتحاد اصولگرایان بصیرت است که البته برای حفظ آن باید تا دقیقه 90 سرمایه‌گذاری کرد.

کد خبر 35827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز