دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۶ - ۱۲:۱۵
۰ نفر

همایش بزرگ اصولگران، عصر روز ‌یکشنبه با عنوان گام پنجم در محل مجتمع فرهنگی سیزده آبان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار همشهری، در این همایش که به منظور بررسی انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد اعضای شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در مناطق 30گانه  تهران گردهم آمدند.

حبیب‌الله عسگراولادی، دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری، کامران دانشجو استاندار تهران و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از میهمانان ویژه این نشست بودند.

احیاگران ارزش‌ها

لاله افتخاری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  با عنوان اولین سخنران این همایش با اشاره به اینکه منتظران واقعی امام عصر کسانی هستند که در زمان غیبت مسکوت نکرده و در عرصه، سیاست و فرهنگ به وظیفه خود عمل کنند خطاب به جمع حاضر تأکید کرد: شما به عنوان نیروهای شورای هماهنگی انقلاب اسلامی تلاش کردید تا در غربت اصولگرایی، ارزش‌های انقلاب و ارزش‌های سال 1357 را که رو به انحراف بود، با عملی ساختن رهنمودهای رهبری و با الهام گرفتن از امام خمینی(ره) زنده کنید و جانی در کالبد این ملت بدمید.

استقامت

حبیب‌الله عسگراولادی نیز در این نشست با اشاره به تلاش دشمنان در صدور قطعنامه‌های 1و2و3 گفت: اجماع قدرت‌ها و اجماع جهان برای صدور این قطعنامه‌ها، نمایشی بیش نیست و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اینها فقط اخم قدرت‌های سلطه جو است.

وی با اشاره به اینکه برخی دولت‌ها فکر می‌کردند ملت ایران با صدور اولین قطعنامه عقب خواهید کشید افزود: مردم ما با استقامت خودشان نشان دادند که صدور این قطعنامه‌ها سودی ندارد و تشتت و اختلاف را در بین اعضای گروه 1+5 دامن می‌زند.

سکوت جایز نیست

حسین مظفر به عنوان آخرین سخنران نشست شورای هماهنگی نیروهای انقلاب با تاکید بر وظیفه پاسخگویی انسان گفت: ما در برابر اتفاقات مسئول هستیم و باید با اقدام هوشمندانه موقعیت مناسبی را که پیش آمده و آن همگرایی در بین نیروهای اصولگراست، حفظ کنیم.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فتنه‌هایی برای ایجاد نفاق و دوگانگی در حال رخ دادن است گفت: باید در مسیرهای مختلف بر فتنه‌هایی که فتنه‌گران ایجاد می‌کنند پیروز شد.

مظفر افزود: اکنون آن فتنه‌ها و موقعیت‌ها از بین رفته و خاموش شده است. حاکمیت اصولگرا بر کشور مستقر شده و باید این نعمت الهی را پاس بداریم.

وی تصریح کرد: در این شرایط سکوت جایز نیست و انزوا و سکوت به معنی ریختن رای به صندوق رقیب است. باید با سعه صدر، از این موقعیت‌ها سهم خود را مشخص کنیم و با کنار گذاشتن مسائل شخصی و تاکید بر وفاق، برای حضور در عرصه‌های خدمتگذاری شرایط را فراهم کنیم.

کد خبر 33499

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز