دبیر کل جامعه روحانیت مبارز، خودخواهی و گروه گرایی را وحدت شکن و از موانع اتحاد و همدلی جریانات سیاسی دانست و در عین حال گفت که توصیه‌های تشکل متبوعش به اصولگرایان موثر واقع شده و چشم انداز خوبی از ائتلاف این جبهه در انتخابات مجلس هشتم متصور است.

به گزارش مهر، آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی افزود: جامعه روحانیت مبارز همچون گذشته نقش راهنما را دارد و دوستان اصولگرا را به اتحاد، همدلی و ائتلاف توصیه می کند و نیروهای اصولگرا نیز قول داده‌اند به این توصیه‌ها توجه جدی داشته باشند که تا کنون اثر بخش بوده و امیدواریم این روند تا زمان برگزاری انتخابات 24 اسفند ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد دیدارهای جبهه متحد اصولگرایان با او بسیار اندک بوده و در این دیدارها، صرفا در باره کلیات حضور متحد و منسجم اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم بحث و تبادل نظر شده است.

رئیس دانشگاه امام صادق‌ گفت: خودخواهی و گروه گرایی از موانع اصلی اتحاد و ائتلاف هر جریان سیاسی است که اگر کنار گذاشته شوند، ائتلاف و همدلی برای حضور یکپارچه در انتخابات و ارائه فهرست انتخاباتی مشترک تحقق می یابد.

وی همچنین وضعیت ائتلاف در جبهه اصولگرایان را تا کنون خوب و رضایتبخش توصیف و نسبت به تداوم این روند ابراز امیدواری کرد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز در خاتمه حضور حداکثری را از الزامات برگزاری یک انتخابات خوب، پر نشاط و گسترده دانست و با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به دست اندرکاران انتخابات برای حرکت در این راستا، تصریح کرد: احزاب و گروه‌ها هم می توانند با کنار گذاشتن منیت و اندیشیدن به مردم آنها را به حضور گسترده در انتخابات ترغیب نمایند.

کد خبر 30747

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز