شنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

حبیب‌الله عسگراولادی: با پایان مهلت استعفای نامزدهای انتخابات مجلس هشتم، کشور رسما وارد فضای انتخاباتی شد و در این میان دوستان ما در جناح اصولگرا از چند ماه پیشتر بر رسیدن به یک ائتلاف و دستیابی به وحدت میان احزاب اصولگرا در تلاشند.

در همین راستا معرفی اسامی گروه 5 نفره در کنار 6 نفر اعضایی که مأموریت ایجاد وحدت میان احزاب اصولگرا را دارند از همان نوع  تلاش‌هاست.

با تجربیاتی که در انتخابات اخیر اصولگرایان به دست آورده‌اند، بحمدالله عزم جدی برای وحدت و همگرایی میان اصولگرایان پدید آمده است و با اطلاعی که بنده از روند نشست‌ها و تصمیمات و نوع صمیمیت پدید آمده دارم، به نتایج نشستها برای رسیدن به وحدت بسیار امیدوار هستم.

در واقع برخلاف برخی شنیده‌ها هنوز کار ما به جایی نرسیده است که از شورای حکمیت برای حل و فصل اختلافات استفاده کنیم و با این ساز و کاری که تعریف شده است قاعدتا نباید اختلافی پیش آید تا شورای حکمیت را که تنها برای محکم‌کاری و نظارت بر روند توافقات و ساز و کار، پدید آمده است وارد کار کنیم.

در همین راستا احزاب اصولگرا هم به زودی سخنگویی برای گروه 6+5 انتخاب خواهند کرد تا براساس استراتژی خود، که همانا آمادگی برای پاسخگویی به اشکالات افکار عمومی است، حرکت کند.

اگر افکار عمومی را راضی کردیم مجددا مورد اعتماد قرار خواهیم گرفت و اگر مردم قانع نشدند تصمیم‌دیگری خواهیم گرفت. اما آنچه امروز برای احزاب اصولگرا به عنوان یک اصل مدنظر قرار می‌گیرد، این است که ما قرار است در انتخابات آینده یک رقابت سالم و اخلاقی را مدیریت کنیم.

به این معنی که دوستان با ادبیات جدیدی به صحنه خواهند آمد و درپی اثبات کارآمدی خود هستند تا نفی رقیب. اصولگرایان در مجلس یک دوره قانونگذاری را پشت سر گذاشته‌اند و با دولت تعامل مثبت داشته‌اند و تبلیغ و ترویج اقدامات انجام شده در این دوره، یکی از محورهای تبلیغاتی ما خواهد بود.

ما دیکته‌ای را نوشته‌ایم و رقیب در مقام تصحیح و نمره دادن به آن است. تسلیم رأی و نظر مردم هستیم و با کسانی که مورد اعتماد مردم قرار می‌گیرند صمیمانه همکاری می‌کنیم تا کشور همچنان در مسیر پیشرفت، رو به جلو حرکت کند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری

کد خبر 26544

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز