گروه سیاسی: اصولگرایان در مسیر دستیابی به وحدت رویه برای ادامه حرکت سیاسی، منشوری را در 20 ماده امضا کرده‌اند.

خبرنگار همشهری کسب اطلاع کرد که در این منشور پیشرفت‌ و آبادانی ایران اسلامی‌و خدمتگزاری صادقانه و افزایش کارآمدی نظام در خدمت به مردم و حضور با برنامه و منسجم در عرصه سیاسی کشور، به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی‌در سال جاری مورد نظر و چشم‌انداز فراروی ائتلاف اصولگرایان اعلام شده است.

مطابق مفاد این منشور، جریان اصولگرا درصدد است تا با انسجامی‌افزونتر فعالیت نموده و از هر شخص و تشکلی که خود را ملتزم به این منشور بداند به عنوان اصولگرا استقبال نماید.

مجمع عمومی‌سالانه جبهه پیروان خط امام و رهبری از جمله اقشار تاثیرگذار جریان اصولگرا نیز روز پنج‌شنبه برگزار شد و برای نخستین بار در این جلسه موضوع تشکیل یک هیات شش نفره برای رسیدن اصولگرایان به وحدت، به شکل رسمی‌مطرح شد.

در این هیات که متشکل از نمایندگان سه طیف حامیان رئیس‌جمهوری، جبهه پیروان خط امام و رهبری و اصولگرایان تحول‌خواه است، اسدالله بادامچیان و شهاب‌الدین صدر به نمایندگی از جبهه پیروان و صادق محصولی و مصلحی از طیف حامیان رئیس‌جمهوری و حسین فدایی و علیرضا زاکانی از طرف اصولگرایان تحول‌خواه حضور خواهند داشت و شیوه‌های دستیابی به وحدت در ابعاد گوناگون از جمله اهداف و برنامه‌های آن خواهد بود.

کد خبر 24860

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز