گروه سیاسی: حبیب‌الله عسکراولادی در نشست فصلی دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به رأی خوب محمد باقر قالیباف در شورای شهر تهران، گفت: اصولگرایان نقد درون گفتمانی را یک اصل می‌دانند اما بالاتر از آن حرکت در مسیر همگرایی و اتحاد است.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست فصلی دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد اصولگرایان در مسیر همگرایی قرار دارند.

وی با تبریک رای اعتماد شورای اسلامی شهر تهران به قالیباف افزود: امیدوارم دور دوم خدمت آقای قالیباف در شهرداری تهران فصل جدیدی از کارآمدی اصولگرایان در میدان خدمت به مردم باشد.

مدل علمی

عسکراولادی با اشاره به نشست‌های مستمر طیف‌های گوناگون اصولگرایان گفت: اصولگرایان در دور جدیدی که به میدان خدمت فراخوانده شده‌‌اند به دنبال مدل علمی و عقلایی از همگرایی هستند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: ما در این مدل ساز و کار نمایندگی و داوری را در جایگاه خود دیده‌ایم.

وی با اشاره به تاثیر خدمات دولت،‌ مجلس و شوراها بر رویکرد مردم به اصولگرایان گفت: ما برای بهبود وضعیت معیشت مردم برنامه داریم و ان‌شاءالله به‌زودی فصل جدیدی از مبارزه علیه فقر و فساد و تبعیض را شاهد خواهیم بود.

همگرایی در انتخابات

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی نیز در این اجلاس در سخنانی ضمن تشریح اهمیت انتخابات مجلس هشتم، تاکید کرد: کلیه اعضای حزب در سراسر کشور موضوع انتخابات مجلس هشتم را در دستور کار خود قرار دهند.

همچنین اسدالله بادامچیان قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی هم در سخنانی با بیان اینکه مجلس هشتم، مجلس آغاز دهه چهارم نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مجلس هشتم باید ترکیبی داشته باشد که هم بتواند خواست ملت را برآورده کند و هم آرمان‌های امام و رهبری را تحقق بخشد.

منشور اصولگرایی

همچنین محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر وحدت اصولگرایان، از تدوین منشور اصولگرایی خبر داد.

کد خبر 21758

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز