محمد رضا باهنر روند اعتماد به اصولگرایان در بین مردم را رو به افزایش دانست و گفت: اطمینان داریم مجلس هشتم هم دراختیار جبهه اصولگرایان خواهد بود.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با ایرنا روند موجود در بین اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس هشتم را راضی‌کننده دانست و گفت: نسبت به انتخابات ریاست جمهوری و دوره سوم انتخابات شوراها، امروز هماهنگی بیشتری بین اصولگرایان حاکم است.  باهنر افزود: مکانیسم‌های طراحی شده که ما در چارچوب آن حرکت می‌کنیم، موفقیت بیشتری را برای اصولگرایان به همراه خواهد داشت.

خبرگزاری فارس هم به نقل از رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس که در حاشیه جلسه علنی دیروز مجلس و در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت،‌ آورده است: اصولی محکم در نظام وجود دارد که همه فعالان میدان سیاست، فرهنگ و اقتصاد باید به آن اصول معتقد باشند و سر آن دعوا  نکنند اما خارج از این اصول هر حزب و جناح یکسری برنامه‌هایی برای کارهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی‌اش دارد که در این برنامه‌ها رقابت وجود دارد و اگر رقابت انتخاباتی نباشد آن فضای با طراوات و شاداب را مخدوش می‌کند و روحیه شرکت در انتخاب به‌وجود نمی‌آید.

باهنر در پاسخ به سؤالی درباره برخی اقدامات تخریبی در عرصه انتخابات با تاکید بر رعایت اخلاق گفت: این تصور که برای حفظ وحدت نباید رقابت کرد، تصور اشتباهی است زیرا رقابت باید در چارچوب برنامه و در حمایت از اصول و محکمات باشد.

وی افزود: بداخلاقی از اموری است که انتخابات را مخدوش می‌کند و روحیه شاداب را در جامعه از بین می‌برد.

وفاداری به برنامه

نایب رئیس مجلس به رقبای انتخاباتی توصیه کرد؛ برای دستیابی به پیروزی باید اخلاق پیروزی و شکست را تمرین کنیم و اگر پیروز انتخابات شویم فکر نکنیم که این صندلی‌ها، پست‌ها و مسئولیت‌ها مادام العمر است.

باهنر ادامه داد: ما باید برنامه‌مان را خوب ارائه بدهیم و بعد از انتخاب شدن به برنامه‌مان وفادار باشیم و بتوانیم در پایان مأموریت خود، مردم را قانع کنیم که دنبال برنامه‌هایمان بودیم در این صورت موفق هستیم.

کد خبر 33954

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز