گروه سیاسی: در حالی که رسانه‌ها در روزهای آینده منتظر شنیدن فهرست نهایی جبهه متحد اصولگرایان هستند، سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان از ایجاد تغییرات عمده در فعالیت‌های این ستاد خبر داد.

عبدالله ناصری به ایرنا گفته بود که با توجه به شرایط موجود، فعالیت‌های ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در هفته آینده دچار تغییرات عمده‌ای خواهد شد.

وی در گفتگو با همشهری از اعلام جزئیات این تغییرات خودداری کرد ولی گفت: این تغییرات با توجه به شرایط موجود ایجاد می‌شود.

ناصری درباره واکنش دوم‌خردادی‌ها به اعلام نتایج بررسی شکایات در هیات‌های نظارت که قرار است 13 بهمن اعلام شود هم اظهار داشت: پس از اعلام نتایج، موضع رسمی خود را اعلام خواهیم کرد.

در همین حال مهدی کروبی، دبیر کل حزب اعتماد ملی تأکید کرد که این حزب در هر شرایطی در انتخابات مجلس هشتم شرکت خواهد کرد.

اظهارات سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان درباره اعمال تغییرات عمده در این ستاد در شرایطی مطرح می‌شود که بنا به اطلاع خبرنگار همشهری، هنوز تحول جدیدی در میان گروه‌های مختلف دوم‌خردادی مبنی بر احتمال وحدت رخ نداده و به عبارت دیگر،  چند‌فهرستی بودن دوم‌خردادی‌ها در انتخابات پیش رو قطعی به نظر می‌رسد.

این احتمال نیز وجود دارد که درصورت تغییر نکردن آرایش نامزدهای تأیید صلاحیت شده در هیات‌های نظارت، زمینه مناسب‌تری برای این گروه‌ها به منظور ائتلاف پدید آید.

ابوالقاسم رئوفیان، عضو کمیته استانی جبهه متحد اصولگرایان هم به ایرنا گفت که نشست سه روزه استانی جبهه متحد اصولگرایان این هفته در تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری آریا نیز گزارش داد که در جلسات جبهه مشارکت تصویب شده تا برای طبقات مختلف، شعارهای مختلفی طراحی شود.

کد خبر 43224

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز