گروه اجتماعی: عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با جدیت فراگیری طرح عفاف و حجاب را به طور یکپارچه پیگیری می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از نمایشگاه «کشف حجاب، آغاز تهاجم فرهنگی» با بیان اینکه عده ای تلاش کرده اند افراد جامعه را متقاعد سازند حجاب که فطرت انسان‌هاست را کمرنگ کنند و  بدین وسیله افراد جامعه قدرت درک فلسفه حجاب را نداشته باشند، افزود: این جشنواره محلی مناسب برای آشنایی با حکمت و فلسفه حجاب است.

وی با اشاره به اینکه یکی از هدف های طرح ساماندهی مد و لباس در مجلس، حمایت از چنین نمایشگاه‌هایی در عرصه های مختلف ملی ، منطقه ای و بین‌المللی است، خاطر نشان کرد: مجلس با جدیت فراگیری طرح عفاف و حجاب را به طور یکپارچه پیگیری می‌کند.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از تصویب آیین نامه‌های طرح ساماندهی مد و لباس خبر داد و گفت: مجلس شورای اسلامی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور در طرح ساماندهی مد و لباس نظارت کرده و با تعیین نماینده خاص، نحوه عملکرد دستگاه‌های اجرایی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی خواستار برپایی چنین نمایشگاهی  در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور شد و تصریح کرد: چنین نمایشگاه‌هایی نقشه‌های استعمار و استکبار را برای بهره کشی از زنان از بین خواهد برد و برای نسل جوان که از هر سو تحت هجمه فرهنگی قرار دارند بسیار روشنگر است.

افتخاری با اشاره به اینکه جمع کردن یک میلیون امضاء از خانم‌ها به بهانه دفاع از حقوق زنان یک شعار و مانور تبلیغاتی است، گفت: جمع کردن امضاء از خانم‌ها به بهانه دفاع از حقوق زنان تنها یک ادعا و مانوری بود که هرگز محقق و عملی نشد.

کد خبر 41964

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز