چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۸۶ - ۱۵:۴۳
۰ نفر

گروه اجتماعی: طرح امنیت اجتماعی به صورت فراگیر اجرا می‌شود و در این رابطه آموزش‌های ویژه‌ای جهت استانداردسازی رفتار پلیس برگزار شده است.

سردار رادان،  فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه بازدید از اجرای طرح برخورد با بدپوششی در میدان ولیعصر در جمع خبرنگاران افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی که در چند ماه گذشته آغاز شده است، در زمینه بدحجابی تشدید می‌شود و در اجرای این طرح نیز از نیروهای مجرب و آموزش دیده استفاده خواهد شد.

وی با اعلام این که احتمال برخورد سلیقه‌ای وجود ندارد و مصداق‌های بدحجابی نیز تغییری نکرده است، گفت: این طرح تا زمانی که شهروندان احساس کنند دیگر نیاز به اجرا ی طرح نیست  اجرا می‌شود و به همین خاطر آموزش‌های ویژه‌ای جهت استانداردسازی رفتار پلیس برگزار شده است.

وی با اشاره به آموزش افسران گشت ارشاد پلیس در اجرای طرح برخورد با بدپوششی گفت: طی دو ماه گذشته و با اجرای این طرح تمامی محاسن و معایب طرح بررسی شده و با این تفاسیر  آموزش‌های ویژه‌ای جهت استانداردسازی رفتار پلیس برگزار شده و طرح امنیت اجتماعی از امروز به‌صورت فراگیر و با قوت و نیروی مجرب بهتری  اجرا می‌شود.

سردار رادان با تاکید بر اینکه این طرح به قوت خود در تمام اقصی نقاط تهران ادامه خواهد داشت، بیان کرد: تمامی ماموران پلیس چه زن و مرد آموزش‌های لازم را در این خصوص گذرانده‌اند و دوره‌های ویژه نیز جهت استانداردسازی رفتار ماموران اجرا شده است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به این که براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، طرح موفق بوده است، گفت: همچون گذشته سه موضوع تذکر، برخورد انتظامی و برخورد قضایی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه با اجرای طرح امنیت اجتماعی ذائقه مردم در جهت استفاده از پوشاک تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای امنیت اخلاقی که از اول اردیبهشت ماه  شروع  شده، از امروز با افزایش تعداد نیروهای مجرب در تمامی سطح شهر تهران با قوت بیشتری ادامه می‌یابد.

کد خبر 25283

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز