همشهری‌ آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، ادعای ترانزیت مواد مخدر از ایران را ادعایی واهی خواند و گفت: در گزارش اخیر سازمان ملل، اقدامات ایران در مبارزه با مواد مخدر، "بی‌نظیر" توصیف شده‌ است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسداراسماعیل احمدی‌مقدم که به‌مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها، در جمع نمازگزاران تهرانی سخن می‌گفت با بیان اینکه باندهای سودجو قصد دارند از طریق اعتیاد، جامعه و جوانان ما را آلوده کنند، گفت: باندهای مواد مخدر و برخی دولت‌ها انگشت اتهام خود را به سمت این نظام مقدس نشانه رفته و مدعی هستند که ایران راه ورود و ترانزیت مواد مخدراز افغانستان به سوی کشورهای اروپایی را بازکرده است.

احمدی مقدم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در مبارزه با این ماده شوم‌و قاچاقچیان مواد مخدر، هزینه دفاع‌از بشریت و اروپا را، می‌پردازد، افزود: این در حالی است که غرب کمترین نقش را در مبارزه با مواد مخدر در جهان ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه ناجا در مبارزه با مواد مخدر، خاطر نشان کرد که یکی‌از توطئه‌های مستمر استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی، موضوع مواد مخدر است.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما در هر فراز خود، با توطئه‌های رنگارنگ دشمن روبه‌رو بوده و هیچگاه دشمن از تلاشهای خود علیه این انقلاب و ملت دست بر نداشته است.

دبیرکل ستاد مبارزه‌با مواد مخدر تاکید کرد: مواد مخدر را نباید یک‌مساله ساده داخلی تلقی کنیم چرا که اگر در گذشته در کشور ما این مساله و مصرف مواد مخدر، به حالت سنتی بود اما اکنون از جنبه سنتی خارج شده و به‌تهدیدی علیه جامعه و جوانان ما از سوی باندهای بین‌المللی تبدیل شده است.

کد خبر 25373

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز