چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۲
۰ نفر

گروه حوادث: 2 قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که به اتهام قاچاق گسترده مواد مخدر از سوی قضات دادگاه کرج به اعدام محکوم شده بودند، صبح چهارشنبه 23 خرداد در ملأعام در 2 نقطه از شهر کرج به دار مجازات آویخته شدند.

نخستین محکوم به اعدام که ساعت 6 صبح در فلکه پنجم فردیس به دار آویخته شده، یک قاچاقچی مخوف و سابقه دار به نام شکور بود.

این قاچاقچی 40 ساله که سردسته یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر بود در سال 84 از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب به اتهام قاچاق دو تن و 200 کیلو گرم تریاک به اعدام محکوم شده بود.

این در حالی بود که این قاچاقچی حرفه‌ای پیش از این نیز به اتهام مشارکت در دو فقره قتل عمدی در کرمانشاه که هر  دو در جریان معامله مواد مخدر صورت گرفته بود نیز محکوم شده بود.

صبح دیروز در حالی که جمعیت زیادی در اطراف فلکه پنجم فردیس تجمع کرده بودند، شکور برای اجرای حکم به میدان آورده شد، او که هراس از مرگ در چهره‌اش موج می زد، در محاصره ماموران پلیس به سمت چوبه دار رفت و طناب را برگردنش انداخت.

لحظاتی بعد با قرائت حکم صادره از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب کرج توسط مسئول اجرای احکام، مرد قاچاقچی به دار مجازات آ‌ویخته شد.

دومین اعدامی ساعت7 و 30 دقیقه صبح در پارک بسیج حصارک به پای چوبه دار رفت و با اجرای حکم جان باخت.

این متهم یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر بود که در سال 84 به اتهام قاچاق یک‌تن و 344 کیلو‌گرم تریاک در شعبه اول دادگاه انقلاب به مرگ محکوم شده بود.

این متهم 30 ساله به نام صفدر، قبل از اجرای حکمش درحالی که از شدت ترس می‌لرزید، از مسئولان قضایی درخواست بخشش کرد.

کد خبر 24262

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز