شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

گروه حوادث: راننده تریلی بعد از 2 روز سفر از شرق کشور به محل قرار در میدان اسبی کرج رسید، از خستگی رانندگی در این مسیر طولانی برای لحظاتی چشمانش را بست.

با خودش فکر کرد تا لحظاتی دیگر محموله بزرگ را تحویل داده و بعد از گرفتن کرایه 13 میلیون تومانی، به زندگی‌اش سر و سامانی می‌دهد، درست مثل بار قبل که خیلی راحت این مسیر را رفته بود.

ضربه‌ای که به شیشه خورد، ابرهای خیال را از سر راننده تریلی فرسنگ ها دور کرد، با عجله چشمانش را باز کرد و آن‌وقت بود که مثل برق گرفته‌ها مات و مبهوت ماند، پلیس...

مأمور زیرک پلیس که به توقف تریلی در طول روز و در مرکز شهر مظنون شده بود، به بازجویی از راننده پرداخت و وقتی که متوجه دستپاچگی و اضطراب او شد، موضوع را به سرعت به ماموران مبارزه با مواد مخدر کرج اطلاع داد، حالا مرد راننده کم‌کم داشت مرگ آرزوهای دور و درازش برای پولدار شدن را می‌دید، اگر رازش لو می‌رفت...

لحظاتی بعد با حضور ماموران تریلی به محوطه بازرسی پلیس منتقل شد و کارآگاهان به سرعت به بازرسی آن دست زدند. در جریان این بازرسی بود که ماموران پلیس متوجه حفره‌هایی شدند که در نقاط مختلف کامیون ایجاد شده و پس از آن‌که مواد مخدر در آن‌ها جاسازی شده بود دوباره به طرز بسیار ماهرانه ای جوش داده شده بودند‌، به  این ترتیب با شکافتن این نقاط جوش،180 کیلو تریاک کشف و ضبط شد.

با کشف محموله، این بار راننده تریلی به نام مسعود چاره‌ای جز اعتراف نداشت و بنابراین به ماموران گفت: محموله متعلق به یک قاچاقچی حرفه ای است که  از مدتی قبل با وی آشنا شده است و قرار بوده پس از انتقال محموله به میدان اسبی کرج، با وی تماس گرفته و پس از پرداخت کرایه 13 میلیون تومانی ترتیب انتقال محموله را بدهد.

با مشخص شدن این موضوع، عملیات ضربتی پلیسی برای به دام انداختن مرد قاچاقچی آغاز شد و به این ترتیب بار دیگر با انتقال کامیون به محل قرار، با دادن آموزش‌های لازم به راننده از وی خواسته شد در صورت تماس مرد قاچاقچی با وی قراری صوری بگذارد تا وی در محل قرار در محاصره قرار گیرد.

وقتی مرد قاچاقچی تماس گرفت، او که تصور می‌‌کرد با موفقیت محموله سنگین دیگری را به کرج منتقل کرده  با خوشحالی خود را به محل قرار رساند، ولی وقتی خود را درمحاصره پلیس دید، فهمید دیگر به پایان خط رسیده است.

با دستگیری مرد قاچاقچی،4 عضو دیگر باند نیز در گاراژی در کرج دستگیر شدند.

صفری- بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی کرج- که عملیات پلیسی برای دستگیری قاچاقچیان با هدایت مستقیم وی صورت گرفته است با اعلام خبر دستگیری اعضای باند گفت: راننده تریلی در بازجویی‌های اولیه اعتراف کرده که این دومین‌باری است که برای قاچاقچیان محموله‌ای را از مرزهای شرقی کشور به کرج انتقال می‌داده است.

وی افزود: تحقیق از متهمان این پرونده در حالی ادامه دارد که مشخص شده، این محموله از 3ماه قبل، از سوی ماموران اداره مبارزه با مواد‌مخدر زیر نظر بوده است.

کد خبر 30925

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز