مهدیه مصطفایی: قاچاقچی کراک با جاسازی محموله میلیونی در خودروی کرایه‌ای قصد انتقال این محموله به کرج را داشت اما در بین راه خودرو خراب شد و هنگام تعمیر آن راز محموله کراک بر ملا شد.

صبح 30 شهریور، زمانی که تلفن تعمیرکار سیار خودرو در یکی از شهرستان‌های اطراف کرج به صدا درآمد این مرد در جریان خراب شدن یک دستگاه پژو 405 در حوالی شهر قرار گرفت و به سرعت خود را به محل رساند. 

مرد تعمیرکار زمانی که کاپوت پژو را بالا زده و سرگرم تعمیر آن بود متوجه بسته‌های کوچک مرموزی شد که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بودند؛  بنابراین پس از پایان کارش موضوع را به پلیس 110 اطلاع داد.

به این ترتیب رسیدگی به موضوع در دستور کار گروهی از مأموران قرار گرفت و آنان با شناسایی خودرو مورد نظر آن را تحت تعقیب قرار دادند.

بعد از طی مسافتی زمانی که خودرو به یکی از میدان‌های اصلی کرج رسیده بود مأموران به راننده دستور ایست دادند اما او با دیدن خودروی پلیس پا به فرار گذاشت.

لحظاتی بعد مأموران موفق شدند در تعقیب و گریز پلیسی خودروی پژو را متوقف کرده و در بازرسی دقیق آن مقدار 200 گرم کراک کشف کنند.

بنابراین جوان راننده به همراه اعضای خانواده‌ای که سرنشین خودرو بودند برای تحقیق به اداره مبارزه با مواد مخدر انتقال یافتند.

یکی از سرنشین های خودرو به نام  فرهاد در بازجویی‌ها به قاچاق محموله کراک اعتراف کرد و گفت: چندی قبل در بانک با مردی آشنا شدم و او زمانی که متوجه شد من به‌تازگی بیکار شده‌ام به من پیشنهاد کار داد.

وی ادامه داد: قرار شد در قبال گرفتن مبلغ هنگفتی پول،  محموله مورد نظر را از مشهد به کرج انتقال دهم و به همین خاطر برای اینکه با مشکلی برخورد نکنم با اعضای خانواده‌ام یک خودرو مدل بالا به مقصد مشهد کرایه کردم و پس از رسیدن به مقصد و دریافت محموله، آن را مخفیانه در ماشین جاسازی کردم.

با این اعترافات بود که صبح روز یکشنبه اول مهر پرونده این ماجرا به شعبه 21 دادسرای جنایی کرج انتقال یافت و متهمان بعد از بازجویی اولیه با دستور بازپرس رضایی برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس قرار گرفتند.

کد خبر 32237

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز