سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۲:۰۱
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان تهران با اشاره به اجرای طرح برخورد با مظاهر بد حجابی در پیست‌های اسکی از حضور و استقرار 30 تیم پلیس ویژه در پیست اسکی دیزین خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار زارعی با اعلام این خبر گفت: همه ساله با آغاز فصل زمستان و شروع فعالیت پیست‌های اسکی فرماندهی انتظامی استان تهران، تیم‌های نظارتی و انتظامی را در این پیست‌ها مستقر می‌کند.

وی افزود: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد یک محیط مناسب برای استفاده خانوده‌ها، پلیس استان تهران بیش از 30 تیم امدادی و انتظامی پلیس اسکی خود را در پیست دیزین مستقر کرده است.

سردار زارعی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی‌‌، اساسی‌ترین اقدام برای مبارزه با بد حجابی است افزود: اگر چه نیروی انتظامی باید برای برخورد با عده قلیلی که هنجار شکنی می‌کنند،  اقدامات پیشگیرانه صورت دهد اما در مقوله فرهنگ‌سازی‌ نیز ورود کرده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان تهران در جاده چالوس و قبل از دیزین بنرهای مختلف آموزشی و اطلاع رسانی نصب کرده و حتی مأموران کلانتری و پاسگاه‌های جاده چالوس بروشور‌های آموزشی به علاقه‌مندان اسکی توزیع می‌کنند و درصورتی که نکات مورد نظر توسط علاقه‌مندان رعایت نشود مأموران پلیس اسکی از ورود این افراد به پیست جلو‌گیری خواهند کرد.

زارعی افزود: طرح مبارزه با بدحجابی در 2 بخش فرهنگ‌سازی‌ و اقدامات بازدارنده تقسیم بندی می‌شود که بخش بازدارنده آن برد بیشتری داشته است و امیدوارم در اجرای این طرح بخش فرهنگ‌سازی‌ به بازدارندگی آن غلبه کند.

وی گفت: برخورد نرم و ارشادی برای هدایت بد‌حجابان تأثیر گذار خواهد بود که نیروی انتظامی نیز در اجرای طرح مبارزه با بد‌حجابی این برخورد را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی با اعلام استقبال مردم از طرح برخورد با مظاهر بدحجابی و ادامه طرح ارتقای امنیت اجتماعی اظهار داشت: نیروی انتظامی استان تهران با افزایش گشت‌های ارشاد و حضور پلیس زن و مرد در مناطق مختلف بر آن است تا طرح برخورد با بدججابی و بد پوششی را با اقتدار، البته مودبانه، ادامه دهد.

کد خبر 42369

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز