دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۷
۰ نفر

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اجرای طرح پیشگیری از سرقت در اسفند ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین ذوالفقاری با اعلام این مطلب افزود: با توجه به آغاز خریدهای نوروزی جنب و جوش در بازار و مراجعه مردم به بانک‌ها زیاد است به همین علت سارقان از این فرصت و غفلت مردم سوء استفاده می‌کنند.

وی گفت: از اول اسفند با اجرای طرح پیشگیری از سرقت، با سرقت‌های همراه با خشونت به شدت برخورد می‌شود.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی افزود: چهار حوزه پلیس پیشگیری انتظامی، آگاهی، امنیت عمومی و پلیس راهنمایی و رانندگی در این طرح یک ماهه مشارکت خواهند کرد.

سردار ذوالفقاری ادامه داد؛ در این ایام به صورت محسوس و غیرمحسوس مراکز خرید و اماکن عمومی را زیر نظر داریم تا مردم در این ایام با خیال آسوده به امورشان بپردازند.

وی ادامه داد؛ با کارهای اطلاعاتی، بیشتر سارقان شناسائی شدند و به زودی به سراغشان خواهیم رفت و همچنین با هماهنگی قوه قضائیه به سارقان حرفه‌ای که در زندان به سر می‌برند در ماه اسفند و نوروز مرخصی داده نخواهد شد.

جانشین فرماندهی ناجا در ادامه افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی در نقاط مختلف کشور با کنترل محسوس و نامحسوس خودروها و بررسی مدارک خودروهای مشکوک در این طرح سهیم است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی به برگزاری انتخابات در آینده اشاره کرد و گفت: بیش از 150 هزار نفر از پرسنل این نیرو کار امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند.

سردار ذوالفقاری افزود: در بحث انتخابات در حوزه اعلام سوابق نامزدها از ناجا، کار ما به پایان رسیده و مقدمات حضور گسترده نیروی انتظامی برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شده است.

وی افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین امنیت انتخابات اندیشیده شده است به‌طوری که بیش از 150 هزار نیرو به صورت مستقیم در سراسر کشور وظیفه تأمین امنیت انتخابات را برعهده دارند.

کد خبر 44670

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز