شنبه ۷ مهر ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

جوان کراکی بعد از آنکه نامزدش او را ترک کرد به اداره پلیس رفت و مدعی شد یک راننده کامیون را در کوره‌های آجرپزی پاکدشت به قتل رسانده است.

«یکسال پیش کشتمش، همه چیز از یک دعوای ساده شروع شد، او کامیونش را جایی که من همیشه پارک می‌کردم، پارک کرده بود، وقتی اعتراض کردم فحش داد من‌هم با آچارچرخ کشتمش، جسدش را سوار کامیون کرده و بعدا درجایی خاک کردم، چون کسی شاهد ماجرا نبود، هیچ‌کس از این جنایت بویی نبرد».

مرد جوان با پای خودش آمده بود به کلانتری نارمک تا به قتل راننده کامیونی که مدعی بود پارسال وی را دریک کوره‌ آجرپزی در پاکدشت به قتل رسانده اعتراف کند.

با اعترافات این جوان 27 ساله به نام سعید، در حالی که بررسی‌ها نشان می‌داد یک راننده کامیون در همان تاریخ در جنوب تهران ناپدید شده، پرونده به دادسرای جنایی فرستاده شد و روز گذشته سعید که یک معتاد کراکی است در مقابل قاضی رضا جعفری معاون دادستان دردادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

جوان معتاد با بیان اینکه نام قربانی خود را نمی‌داند گفت: آقای قاضی عذاب وجدان بیچاره‌ام کرده‌است، روزحادثه با آنکه کراک مصرف کرده بودم، ولی تمام صحنه‌ها همیشه جلوی چشمانم است.

در این یک سال هربار فکر جنایتی که مرتکب شده بودم می‌افتادم، دیوانه می‌‌شدم وآنوقت برای فراموش کردن جنایتم کراک و شیشه مصرف می‌کردم، ماه‌ها به همین صورت گذشت تا اینکه چند ماه قبل با دختری آشنا شده وبا وی نامزد کردم، علاقه به این دختر باعث شد خاطره جنایت کم کم در ذهنم محو شود، تا اینکه چند روز قبل دختر مورد‌علاقه‌ام ترکم کرد.

وقتی او رفت زندگی دیگر برایم ارزشی نداشت، برای همین تصمیم گرفتم تا به جنایتی که مرتکب شده بودم اعتراف کنم و اعدامم کنند.

بررسی‌های اولیه قضائی نشان می‌دهد متهم چندین بار به خاطر بیماری روانی بستری شده و احتمال اینکه ادعاهای وی تنها یک توهم باشد وجود دارد.

کد خبر 32701

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز