یکشنبه ۸ مهر ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۳
۰ نفر

مهدیه مصطفایی: 2 برادر که از طریق همسرانشان درجریان شکنجه‌ شدن زن همسایه قرارگرفته بودند، در ابتدا قصد وساطت داشتند، اما سرانجام تصمیم به قتل شوهر سنگدل گرفتند.

همسرم هر وقت عصبانی می‌شد شکنجه‌ام می‌کرد، دیگر خسته شده بودم و نمی‌توانستم به زندگی با او ادامه دهم.

بنابراین از 2 مرد همسایه خواستم تا او را بکشند.

زن جوان و 2 همدستش وقتی برای آخرین دفاع در مقابل قاضی حسینی رازلیقی – بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی کرج– قرار گرفتند، این ادعاها را مطرح کرد.

ماجرای این حادثه مرگبار اواخر خرداد ماه گذشته و هنگامی فاش شد که صاحب باغی در ماهدشت متوجه بوی تعفن شدیدی در محوطه باغش شد، این در حالی بود که نگهبان باغ مدت کوتاهی بود که به طرز مرموزی ناپدید شده بود.

با گزارش موضوع به مرکز فوریت‌های پلیس 110، کارآگاهان جنایی کرج وارد عمل شده و در بازرسی اولیه از چاه باغ، جسد مرد نگهبان را در حالی که خفه شده بود بیرون کشیدند.

با کشف جسد نگهبان باغ، همسرش تحت بازجویی قرار گرفت و در حالی که از ماجرای قتل همسرش اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد مدعی شد: همسر او  برای یک ماه از کشور خارج شده است.

در ادامه تحقیقات مأموران زمانی که متوجه تناقض‌گویی‌های این زن شدند او را تحت بازجویی فنی قرار دادند و این بار وی به قتل همسرش با همدستی 2 مرد همسایه و با اطلاع همسرانشان اعتراف کرد.

وی به کارآگاهان گفت: از زمانی که با همسرم ازدواج کردم او دائماً مرا به‌شدت کتک می‌زد، دیگر خسته شده بودم چندین‌بار آنقدر مرا کتک زد که از صدای داد و فریادم همسایه‌ها به کمکم آمدند.

بعد از مدتی2 برادر که در همسایگی ما بودند وقتی از طریق همسرانشان در جریان شکنجه‌های شوهرم قرار گرفتند، دلشان به رحم آمد و یک شب برای صحبت کردن با او به خانه ما آمدند و خواستند تا او دست از شکنجه کردن من بردارد، اما نصیحت‌های آنها بی‌نتیجه بود.

در آن زمان بود که با آنها آشنا شده و از آن به بعد به خانه آنها رفت و آمد می‌کردم، وقتی به آنها که در جریان شکنجه‌های شوهرم قرار داشتند،پیشنهاد قتل همسرم را دادم، آنها هم پذیرفتند و شب حادثه در حالی که شوهرم در خواب بود وارد خانه شدند و او را با طناب خفه کرده و به داخل چاه باغ انداختند.

با اعترافات این زن،2 برادر و یک نفر از همسران آنها دستگیر شده و درجریان بازجویی‌ها با اعتراف به قتل نگهبان باغ گفتند: مقتول مرد بی‌رحمی بود که همسرش را به شدت شکنجه می‌کرد، وقتی  در جریان ماجرا قرار گرفتیم، تصمیم گرفتیم این مرد سنگدل را ادب کنیم و به این ترتیب به زن بیگناه کمک کنیم، به این ترتیب نقشه قتل را طراحی و اجرا کردیم.

عاملان این جنایت تلخ برای آخرین دفاع نزد بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی کرج قرار گرفته و بار دیگر به جنایت اعتراف کردند.

بازپرس حسینی رازلیقی پس ا ز شنیدن اعترافات، متهمان  را با قرار قانونی روانه زندان کرد وبا صدور کیفرخواست پرونده را برای برگزاری جلسه محاکمه به دادگاه کیفری استان فرستاد.

کد خبر 32832

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز