مهدیه مصطفایی: سرایدار شرکت پرورش شترمرغ که در اقدامی جنایتکارانه منشی 18 ساله شرکت را به قتل رسانده بود، بعد از 26 روز در همدان دستگیر شد.

عصر شنبه 31شهریورماه، نگهبان یک شرکت‌ پرورش شترمرغ با مرکز پلیس 110 تماس گرفت و از قتل منشی شرکت به نام مینا خبرداد.

کارآگاهان دایره جنایی و بازپرس سلیمانی- رئیس حوزه قضائی اشتهارد- بلافاصله بعد از این تماس در محل حادثه  حضور یافته و در بررسی‌های اولیه با جسد دختر جوان روبه‌رو شدند.

در حالی که بررسی صحنه جرم نشان می‌داد که دختر جوان ساعت 10 صبح با اصابت بیش از 28 ضربه چاقو به قتل رسیده، کارآگاهان پلیس جنایی به بازجویی از نگهبان شرکت که جسد دختر جوان را پیدا کرده بود دست زدند.

نگهبان شرکت در این بازجویی‌ها در تشریح ماجرا گفت: امروز صبح، مینا طبق معمول به شرکت آمد، اما بعد از پایان ساعت کاری از شرکت خارج نشد؛ برای همین به موضوع مشکوک شدم و به بررسی ساختمان پرداختیم و آن وقت بود که در کمال ناباوری با جسد غرق در خون دختر جوان روبه‌رو شدیم.

با کشف چاقوی قاتل در اتاق دیگری، در حالی که هیچ غریبه‌ای قدم به شرکت نگذاشته بود، این فرضیه که عامل یا عاملان جنایت باید از کارمندان شرکت باشند قوت گرفت.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت کارآگاهان دریافتند سرایدار شرکت که مرد 48 ساله‌ای به نام علیرضا بود به همراه همسرش به صورت ناگهانی ناپدید شده‌اند؛ به این ترتیب نام وی به‌عنوان یکی از مظنونان کلیدی مطرح شد و وقتی مأموران لباس خون آلود سرایدار میانسال را در حمام خانه‌‌اش، پیدا کردند وی به‌عنوان متهم اصلی جنایت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

با دستوربازپرس سلیمانی شناسایی و دستگیری مرد میانسال در دستور کار پلیس قرار گرفت و کارآگاهان در همان شب موفق به شناسایی همسر علیرضا در یکی از محله‌های جنوب شرق تهران شدند.

این زن که پنجمین همسرسرایدار بود، در اظهارات اولیه‌اش گفت: «4 ماه قبل با مرد سرایدار آشنا شده و با او ازدواج کردم. 

روز حادثه همسرم به خانه آمد و ادعا کرد با 2 مرد افغانی درگیر شده و یکی از آنها را به شدت کتک زده و در حال حاضر دوستان آن مرد به‌دنبال وی هستند؛ به همین خاطر من را به خانه یکی از اقواممان در جنوب تهران آورد و خودش به نقطه نامعلومی گریخت».

با اظهارات این زن، کارآگاهان پلیس درعملیات اطلاعاتی گسترده‌ای، به تعقیب مرد سرایدار پرداختند و سرانجام مرد جنایتکار را ساعت 12 شب 24 مهرماه در روستایی در اطراف همدان به دام انداختند.

با انتقال مرد جنایتکار به کرج، بازپرس سلیمانی همان شب به اداره آگاهی کرج رفت و به بازجویی از این متهم پرداخت.

این مرد در اظهارات اولیه‌اش به قتل منشی بی‌گناه اعتراف کرد و گفت: حدود یک ماه بود که این دختر در شرکت مشغول به کار شده بود.  به او پیشنهاد ازدواج دادم، اما او از من خواست دیگر برایش مزاحمت ایجاد نکنم. 

وقتی اصرار کردم من را تهدید کرد که ماجرا را اطلاع خواهد داد و سپس با بی‌اعتنایی از من خواست از اتاق بیرون بروم. من‌هم از شدت عصبانیت کنترلم را از دست داده و با میله آهنی به سرش کوبیدم.

در آن لحظه او میله را از دستم گرفت و قصد مقاومت داشت که من با چاقویی که در جورابم پنهان کرده ‌بودم او را کشتم؛  بعد هم بلافاصله با همسرم به ماهدشت رفتیم و از آنجا به تهران گریختم.

جنایت در شرکت پرورش شترمرغ

سرهنگ اسماعیل هادئی- رئیس پلیس آگاهی استان تهران- با حضور در نمایشگاه پلیس و اعلام خبر دستگیری این جنایتکار گفت: متهم بعد از اعتراف به قتل، با دستور بازپرس پرونده روانه زندان شد و صبح چهارشنبه 25 مهر پرونده این جنایت، با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان فرستاده شد.

کد خبر 34268

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز