یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۶ - ۱۸:۲۲
۰ نفر

مهدیه مصطفایی: مرد جوانی که در معامله‌ خونین مواد‌مخدر، یک قاچاقچی را به قتل رسانده و دیگری را مجروح کرده بود، صبح دیروز در بازسازی صحنه جنایت مدعی شد در دفاع از خود مرتکب جنایت شده است.

شامگاه دوم مهرماه، مرد مجروحی درحالی که بریده بریده حرف می‌زد با پلیس 110 کرج تماس گرفت ومدعی شد جوانی به نام حمید، پس از آنکه دوستش به نام  افشین  را به قتل رسانده و وی را به شدت مجروح کرده است، با خودروی زانتیای آنها فرار کرده است.

با اعلام این گزارش، بلافاصله کارآگاهان جنایی کرج و بازپرس کشیک ویژه قتل به محل حادثه رفتند و با پیکر خونین مردی روبه‌رو شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و درفاصله اندکی از وی مرد مجروحی روی زمین افتاده بود.

کارآگاهان درنخستین بررسی های خود از مرد مجروح دریافتند ضارب فردی به نام حمید است که در جریان معامله مواد‌مخدر با چاقو به طرف‌های معامله‌اش حمله ور شده و سپس با خودروی زانتیای آنها  از محل گریخته است.

با گزارش این موضوع، عملیات مهار برای  توقیف خودروی زانتیا آغاز شد، اما ساعاتی بعد مأموران پلیس خودرو را در یکی از جاده های فرعی مشکین دشت بدون سرنشین پیدا کردند.

مردی با لباس خونین

10 ساعت از وقوع حادثه گذشته بود که یکی ازساکنان مرکز شهر کرج با پلیس تماس گرفت و مدعی شد جوانی که سروصورتش خونی است در اطراف مغازه وی تردد دارد، از آنجایی که احتمال می رفت مرد جوان همان متهم به قتل باشد، بلافاصله مأموران پلیس منطقه را به محاصره درآورده و این مرد را دستگیر کردند.

مرد جوان که همان عامل جنایت بود، بعد ازانتقال به دایره جنایی کرج به ارتکاب قتل در جریان یک معامله مواد‌مخدر اعتراف کرد و مدعی شد درگیری خونین آنها وقتی رخ داده است که مقتول وهمدستانش قصد داشته‌اند به جای هروئین به وی نمک بدهند، اما وقتی وی متوجه ماجرا شده بود آنها با اسلحه وی را تهدید کرده‌اند که او در دفاع از خود با چاقو به آنها حمله‌ور شده است.

بازسازی جنایت خونین

در حالی که تلاش‌ها، برای دستگیری همدستان این مرد ادامه دارد، ظهر دیروز حمید(مرد جنایتکار) و علی(همدست مقتول) برای بازسازی صحنه جنایت به قتلگاه انتقال یافته و هرکدام به تشریح جزئیات حادثه پرداختند.

حمید در توضیح ماجرا گفت: سال قبل با مقتول معامله موادمخدری انجام دادیم، اما او پول مواد را بالا کشید، پس از یک سال قرار شد او به جاى پول ۸ بسته یک کیلویی هروئین به ما بدهد، محل قرارمان هم فردیس کرج تعیین شد.

زمان حادثه من و 2 دوستم با خودروی 405 رفتیم و مقتول وهمدستانش با زانتیا به سرقرار آمدند، درمحل قرار من به سمت خودروی  افشین (مقتول) و علی رفتم و به سوى مشکین دشت حرکت کردیم، اما در میان راه متوجه شدم آنها به جاى هروئین، بسته هاى نمک همراه خود آورده اند، به محض اینکه آنها فهمیدند که من متوجه کلک آنها شده‌ام، اسلحه‌ای روی شقیقه‌ام گذاشتند و من را تهدید به مرگ کردند که در این هنگام من و آنها درگیر شدیم.

وی در حالی که صحنه درگیری خود با  افشین را در داخل خودرو تشریح می کرد ادامه داد: به محض اینکه متوجه شدم اسلحه آنها خالی است، چاقویی را که همراه داشتم بیرون کشیدم و افشین و همدستش را مجروح کردم سپس با زانتیای آنها ازمحل گریختم و در فاصله کمی خودروی آنها را رها کردم، اما هنگامی که برای خرید لباس به مرکز شهر رفتم دستگیر شدم.

متهم در حالی که صحنه جنایت را نزد کارآگاهان دایره جنایی بازسازی می کرد با اصرار بر اینکه در دفاع از خود مرتکب جنایت شده است گفت: آنها قصد داشتند من را به محله خلوتی کشانده و به قتل برسانند، اما من پیش‌دستی کرده و آنها را کشتم.

کد خبر 33422

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز