چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۶ - ۱۹:۰۳
۰ نفر

با دستگیری صمد شرور معروف منطقه ورامین، ماجرای 2 جنایت ورامین فاش شد

درجریان این ماجرای خونین، یک سیاهپوش قوی‌هیکل در تاریکی شب 2 مرد را در یک گاوداری با شلیک گلوله از پای درآورد وپا به فرار گذاشت.

به گزارش خبرنگار ما، از مدتی قبل مأموران پلیس امنیت پایتخت، درتعقیب جوان 26 ساله‌ای به نام صمد بودند که در 5 سال فعالیت مجرمانه خود همه نوع جرمی از حملات مسلحانه، تجاوز، شرارت و زورگیری  در پرونده داشت.

در حالی که عملیات دستگیری این جوان شرور ادامه داشت، در یکی از شب‌های مرداد ماه گذشته، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی ورامین، در جریان قتل 2 مرد در یک گاوداری درروستای معین آباد ورامین قرار گرفتند.

 با حضور کارآگاهان و بازپرس جنایی در صحنه حادثه، مشخص شد این 2 مرد که امید و علی نام دارند با شلیک‌های مرگبار نقابدار سیاه پوشی به قتل رسیده اند و مرد دیگری به شدت مجروح شده است.

با آغاز بازجویی از مرد مجروح به نام رضا، وی به کارآگاهان گفت: لحظاتی قبل از جنایت، شاهد آن بودم که مرد قوی هیکلی از روی دیوار به داخل گاوداری پریده و ما را به رگبار بست و سپس به سرعت از محل گریخت،  بعد از فرار نقابدار متوجه شدم که امید در آخرین لحظات عمرش نام صمد را که از اشرار معروف منطقه بود صدا می‌زند.

با این سرنخ کارآگاهان جنایی ورامین با دستور بازپرس شادان- رئیس شعبه 4 دادسرای امور جنایی – ردیابی‌های خود را برای شناسایی و دستگیری صمد آغاز کرده و در بررسی‌های خود متوجه شدند صمد از مدت‌ها قبل با 2 مقتول حادثه اختلاف داشته و بارها قربانیان حادثه را تهدید به مرگ کرده بود.

به این ترتیب جوان شرور، با انجام کارهای اطلاعاتی در مخفیگاهش در جلیل‌آباد ورامین شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس امنیت این شهرستان دستگیر شد.

این شرور خطرناک در بازجویی اولیه در حالی که منکر هرگونه جنایتی شده بود، مدعی شد که  برای فرار از چنگ مأموران  پلیس به ورامین رفته و با تشکیل یک باند، 15نفر را به‌عنوان نوچه خود به استخدام درآورده و اقدام به شرارت کرده است.

اما در نخستین مراحل بازجویی، او  منکر دخالت در جنایت بود.

با انجام بازجویی‌های فنی و تخصصی سرانجام شرور خطرناک عصر دیروز وقتی مجددا از سوی کارآگاهان جنایی پلیس تحت بازجویی قرار گرفت با اعتراف به جنایت خونین در گاوداری مدعی شد به‌دنبال اختلافاتی که از قبل با مقتولان داشته با همدستی یکی از دوستانش نقشه تیراندازی مرگبار را طراحی کرده و دست به این جنایت خونین زده است.

کد خبر 33706

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز