شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۱:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: بررسی لایحه بودجه سال 86 کل کشور امروز شنبه 12 اسفند در صحن علنی مجلس شورای اسلا‌می آغاز شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد رضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلا‌می در آغاز این نشست گفت: قرار است برای رسیدگی به این لایحه مجلس شورای‌اسلا‌می به صورت دو نوبت کاری و هر نوبت 4 ساعت به این لایحه رسیدگی کند.

وی افزود: در صورتی که فرصت کافی برای رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده نباشد نوبت کاری مجلس مانند سال های گذشته به 3 نوبت کاری افزایش می یابد.

مخبر کمیسیون تلفیق نیز با بیان اینکه بررسی و تصویب لایحه بودجه تا بیست و دوم اسفند ادامه می یابد, افزود: نمایندگان بیش از 3400 پیشنهاد درباره لایحه بودجه ارائه کرده اند.

مفتح تصریح کرد: برای تسریع در بررسی لایحه بودجه کمیته‌های تخصصی کمیسیون تلفیق حذف شده است و مباحث به طور مستقیم در کمیسیون مطرح می شود.

وی گفت: بندهای تبصره های لایحه بودجه به سه بخش تقسیم شده است که بخشی از آن عینا در بودجه 1385 هم آمده بود که درباره آن بحث مفصل صورت نمی گیرد و بخش دیگر نیز به ماهیت بودجه یک ساله اختصاص ندارد و حذف آن در اجرای بودجه خللی ایجاد نمی کند از این رو این بخش از بندها نیز حذف می شود که در آینده به صورت طرح یا لایحه قابل مطرح شدن است و بخش سوم در کمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد.

مخبر کمیسیون تلفیق  افزود: کار بررسی لایحه بودجه تا پایان امسال نهایی می شود.

لایحه بودجه 86 در دو هفته گذشته در کمیسیون تلفیق بررسی شد.

کد خبر 17005

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز