همشهری‌آنلاین: مرحله برگشت از دور یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ باشگاه‌های اروپا با صعود تیم‌های مطرح لیورپول و والنسیا و حذف یوونتوس به پایان رسید

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا که در بازی رفت و در ورزشگاه المپیک تورین با حساب سه بر یک تیم گمنام فولهام انگلستان را مغلوب کرده بود پنجشنبه شب در دیدار برگشت با نتیجه چهار بر یک شکست خورد تا فولهام به جمع هشتم تیم پایان لیگ اروپا بپیوندد و ناکامی های یووه در این فصل تکمیل شود.

در ورزشگاه آنفیلد تیم فوتبال لیورپول در یک بازی تهاجمی و زیبا با حساب سه بر صفر تیم لیل از فرانسه را مغلوب کرد تا ضمن جبران باخت یک بر صفر دور رفت به مرحله بعدی صعود کند.

برای لیورپول در این بازی "استیون جرارد" یک گل و "فرناندو تورس" دو گل به ثمر رساندند.
در زیباترین بازی پنجشنبه شب تیم فوتبال وردربرمن آلمان در ورزشگاه "وزر اشتادیون" میزبان تیم والنسیا بود که این دیدار زیبا و پر گل با نتیجه چهار بر چهار به پایان رسید تا والنسیا به دلیل تساوی یک بر یک هفته گذشته دو تیم و گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله بعد صعود کند.

"داویو ویا" مهاجم ملی پوش تیم فوتبال والنسیا در این بازی سه گل به ثمر رساند تا سند حذف وردربرمن از لیگ اروپا را امضا کند.
در دیگر بازی های شب گذشته تیم های وولفسبورگ و هامبورگ از آلمان، آتلتیکو مادرید از اسپانیا،استاندارد لیژ از بلژیک و بنفیکا از پرتغال با غلبه بر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند

کد خبر 103733

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز