چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی بایرن مونیخ بر منچستر یونایتد و لیون بر بوردو همراه شد

به گزارش همشهری آنلاین، بایرن مونیخ،  تیم زخم خورده از منچستریونایتد در فینال سال 1999 اینبار همان سرونوشت را باری شیاطین سرخ رقم زد و در ثانیه‌های پایانی بازی، شکست را با پیروزی معاوضه کرد.

در دیدار سه شب شب این دو تیم وین رونی در دقیقه 2 بازی روی اشتباه مدافعان بایرن در یارگیری و بر روی یک ضربه سانتر شده گل بیروزی بخش شیاطین سرخ را به ثمر رساند.

پس از این گل بایرنی‌ها بر شدت حملات خود افزودند و عمق خط دفاعی منچستر یونایتد را نشانه رفتند اما این تیم در پایان نیمه اول راه به جایی نبرد و دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان اولدترافورد به رختکن رفتند.
 
در آغاز نیمه دوم بایرن مونیخ سانتر از جناحین را علاوه بر نفوذ از عمق در دستور کار قرار داد اما با دفاع چند لایه و منطقی منچستر یونایتد روبرو بود تا اینکه در دقیقه 77 فرانک ریبری از روی یک ضربه کاشته که در میان راه به پای وین رونی نیز برخورد کرد دروازه تیم منچستر یونایتد را گشود تا امید به اردوی بایرن مونیخ بازگردد.
 
در حالی که به نظر می رسید این دیدار با نتیجه مساوی به پایان می رسد اولیچ در دقیقه 2 + 90دروازه منچستر یویایتد را گشود تا بایرن مونیخ در زمین خود به پیروزی شیرین 2 بر یک دست یابد.
 
در دیگر دیدار این مرحله تیم فوتبال لیون با نتیجه 3 بر یک بوردو دیگر تیم فرانسوی این مرحله از رقابتها را در زمین خود پشت سر گذاشت تا گام بلندی برای صعود به مرحله نیمه نهایی بردارد. در این دیدار ابتدا در دقیقه 10 لوپز دروازه بوردو را گشود اما چهار دقیقه بعد چاماک بازی را به تساوی کشاند.
 
به گزارش مهر، لیون در ادامه در دقایق 32 توسط باتستوس و 77 توسط لوپز دروازه بوردو را باز کرد تا در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود لیون به پایان برسد. لیون با این پیروزی راه خود را برای حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا هموار کرد.

کد خبر 104006

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز