چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۶:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: وین رونی با زدن دو گل، ستاره ورزشگاه جوزپه ‌مه‌آتزا بود.

سه‌شنبه شب (27 بهمن) میلان ایتالیا شکست تلخی را در مقابل منچستر یونایتد تجربه کرد به طوری که کارش در دیدار برگشت در اولدترافورد بسیار سخت خواهد شد. این دو تیم تاکنون چهاربار در لیگ‌ باشگاهی اروپا با هم مصاف داده‌‌اند و هربار نیز روسونری‌ها پیروز میدان بوده‌اند، اما این‌بار همه چیز فرق می‌کرد؛ شیاطین سرخ در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزای شهر میلان ایتالیا با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسیدند.

 در این بازی که دیوید بکهام در مقابل یاران قدیمی‌اش قرار گرفته بود، گل زودهنگام رونالدینیو، میلان را در دقیقه 3 پیش انداخت. گرچه در نیمه اول میلان برتری محسوسی نسبت به میهمانش داشت، اما این منچستر بود که در دقیقه 36 با گل اسکولز گل حریف را جبران کرد. در نیمه دوم نیز با وجود چند شانس گلی که میلان داشت، بازهم منچستری‌ها با دو گل وین رونی در دقایق 66 و 74 به گل دست یافتند تا همه چیز به سود آنان رقم بخورد. کمی مانده به پایان بازی و در دقیقه 85 نیز یکی از این گل‌ها توسط کلارنس سیدورف پاسخ داده شد،‌ اما حتی برای کسب یک امتیاز این بازی نیز کفایت نکرد.

 در این دیدار، کاریک از منچستر در وقت‌های اضافه با کارت زرد-قرمز داور از زمین اخراج شد و بازی برگشت را از دست داد.

دیدار دیگر مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را دو تیم لیون فرانسه و رئال مادرید اسپانیا برگزار کردند که لیون میهمانش را با یک گل به خانه فرستاد.

 نیمه اول بازی بدون ردوبدل شدل گلی به پایان رسید. اما در همان دقایق آغازین نیمه دوم، ماکون، بازیکن کامرونی لیون توپ را به تور دروازه رئال دوخت تا تیم چهارم جدول لیگ فرانسه فاتح این رقابت باشد. این درحالی بود که این تیم با تشدید حملاتش، تا پایان نیز تیم برتر میدان بود. تازه در پایان بازی بود که گویی رئال بیدار شده و سعی در به تساوی کشاندن بازی داشت، اما تلاش آنها سودی نداشت.

کد خبر 101730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز