پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با وجود پیروزی بر اینترمیلان ایتالیا به دلیل باخت سه بر یک در میلان از راهیابی به فینال این مسابقات باز ماند

تا بایرن مونیخ در فینال مسابقات که در اسپانیا برگزار می‌شود به دیدار اینترمیلان ایتالیا برود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا که در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو میلان سه بر یک مغلوب اینتر میلان شده بود به درخشش ستارگانش در دیدار چهارشنبه شب 8 اردیبهشت در نیوکمپ امیدوار بود.

FC Barcelona's Zlatan Ibrahimovic from Sweden duels for the ball against Inter Milan's Walter Samuel from Argentina during the Champions League semifinal second leg soccer match between FC Barcelona and Inter Milan at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 28, 2010.

بارسلونا که نیاز به پیروزی دو بر صفر داشت تا به دیدار نهایی راه یابد با اخراج تیاگو موتو بازیکن تیم فوتبال اینتر در دقیقه 28 راه خود را برای صعود هموار می‌دید اما شاگردان مورینیو به ویژه دروازه بان ملی پوش برزیلی این تیم تا دقایق پایانی بازی اجازه نفوذ به بازیکنان بارسلونا ندادند.

اما در دقیقه 84 پیکه با یک کار فردی بسیار دیدنی دروازه اینتر را گشود تا دقایق انتهایی این بازی بسیار هیجان انگیز دنبال شود.

داور مسابقه که 4 دقیقه وقت اضافی برای نیمه دوم این بازی در نظر گرفته بود در نهایت در دقیقه 4+ 90 سوت پایان این دیدار را نواخت تا بارسلونا در شب خاموشی ستارگان بزرگش چون مسی با وجود پیروزی یک بر صفر از راهیابی به فینال مسابقات باز ماند.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی رئال مادردید میان دو تیم بایرن مونیخ آلمان و اینتر میلان ایتالیا برگزار خواهد شد.

کد خبر 106237

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز