گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به توانایی مقابله با پیشرفته‌ترین تانکهای دشمنان فرامنطقه‌ای رسیده‌ است.

سردار سرلشکر رحیم صفوی یکشنبه 21 آبان در نشستی خبری که روابط عمومی سپاه پاسداران هم خبر آن را منتشر کرد، به تشریح دستاوردهای دومین رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) پرداخت و با تقدیر از تلاش‌های اهالی رسانه‌ها اظهار داشت: توانایی استفاده از تجهیزات مدرن ضد بالگرد، ضد تانک و ضد نفر و هواپیمای بدون سرنشین و تمرکز آتش‌های سنگین ده‌ها اراده توپخانه و ده‌ها راکت‌انداز با برد بلند برای کنترل یک منطقه خاص از مهمترین تجهیزات به‌کار گرفته شده در رزمایش بود.

صفوی با تاکید بر این‌که به توانایی مقابله با پیشرفته‌ترین تانکهای دشمنان فرامنطقه‌ای رسیدیم، گفت: موشک‌های دو مرحله‌ای ما ابتدا زره تانک را از بین می‌برد و بعد خود تانک، بنابراین هیچ تانکی در مقابل موشک‌های ضد زره سپاه و بالگردها و نفرات مجهز به جلیقه ضد گلوله در امان نخواهد بود.

وی طراحی و تمرین جنگ مین در دریا به صورت مین‌ریزی وسیع و در حجم گسترده به وسیله راکت‌های پرتاب کننده با تاکتیک‌های جدید و با صدها فروند قایق رزمی و همچنین تمرین و آزمایش شلیک موشک‌های جدید ساحل به دریا با برد 170 کیلومتر هدایت شونده است و با تشخیص هدف را از دیگر نکات این رزمایش عنوان کرد.

کد خبر 8158

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز