آخرین مرحله رزمایش اقتدار با نام پیامبر اعظم(ص) پنجشنبه در منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) در آبهای نیلگون شمال خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، در این رزمایش نیروهای تحت امر قرارگاه امام حسین(ع) منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدفهای تعیین شده در آبهای خلیج فارس را زیر آتش ادوات و تجهیزات مدرن خود قرار دادند.

سردار" علیرضا تنگسیری" گفت: نیروهای قرارگاه امام حسین (ع) توانستند با انجام عملیات تصرف شناور با استفاده از تیمهای تکاوری و شناوری، مین ریزی پدافندی در آبهای سرزمین، تست سلاح و مهمات جدید، عملیات پدافند رفع آلودگی کامل منطقه از عوامل میکروبی و شیمیایی و اعلام ضد استقرار و اجرای ستون کشی و استقرار در پایگاه‌های اصلی، مرحله آخر رزمایش را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی افزود: پاسداران ما با روحیه شهادت طلبی و بسیار قوی و با توکل به خداوند منان و ائمه اطهار(ع) از مرز و میهن خود دفاع کرده و نخواهند گذاشت که کشوری قصد تعرض و زورگویی به ایران اسلامی را داشته باشد.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قطعا آمریکاییها و دشمنان اسلام و قرآن چنان ترسی از برادران بسیجی، ارتشی و سپاهی دارند که هیچ وقت به خودشان جرات نخواهند داد که با این برادران مخلص رو در رو شوند.

کد خبر 7889

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز