سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۹:۰۶
۰ نفر

گروه سیاسی: گروه توپخانه 63 خاتم‌الانبیاء در راستای حفظ و ارتقای توانمندی‌های رزمی و افزایش قدرت دفاعی و پشتیبانی گروههای توپخانه موشکی نیروی زمینی سپاه پاسداران، رزمایش یگانی تمرین پرتاب موشک‌های برد کوتاه و شلیک راکت‌اندازهای فاتح را در منطقه عمومی گرمسار برگزار کرد.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای با اعلام‌ این خبر تاکید کرد که رسانه‌های غربی و برخی رسانه‌های منطقه در جهت اغراض سیاسی رزمایش یک یگان سپاه را بزرگنمایی کردند.

در این اطلاعیه آمده‌است: رسانه‌های غربی و برخی رسانه‌های منطقه، علی‌رغم محدودبودن این رزمایش که درادامه سلسله رزمایش‌های تخصصی و یگانی، به صورت محدود برگزار شد، بیش از حد انتظار اخبار و ابعاد آن را بزرگنمایی کردند. 

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، این رزمایش برابر تقویم یگانی گروه توپخانه 63 خاتم‌الانبیاء نیروی زمینی سپاه با استفاده از تسلیحات آزمایش‌شده و به کارگیری شده در رزمایش‌های قبلی به مدت دو روز از اول بهمن انجام شد. 

سرتیپ دوم پاسدار مجید آیینه فرمانده یگان موشکی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  هم از پرتاب موفقیت آمیز موشک های «زلزال» و «فجر5» در این مرحله از رزمایش موشکی این نیرو در گرمسار خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری ها تمرین پرتاب موشک های «زلزال» و «فجر5» با شرکت یگان های تابعه نیروی زمینی، یگان های موشکی و گردان‌های توپخانه این نیرو در منطقه عمومی گرمسار آغاز شده است و تا دو روز آینده ادامه دارد.

کد خبر 14111

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز