مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۱:۲۳
۰ نفر

رزمایش صحرایی یاوران امام مهدی (عج) صبح دوشنبه با حضور یک هزار نفر از خواهران بسیجی از پنج گردان الزهرا (س) در منطقه عمومی اردوگاه مالک اشتر قدس در جنوب شرق تهران آغاز شد.

این رزمایش یک روزه با عنوان "کوی و برزن" و با هدف افزایش توان دفاعی گردان‌های الزهرا (س) و طی دو مرحله عملیات انجام می‌شود.

فرمانده ‌ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر تهران بزرگ دراین‌باره به ایرنا مرکز تهران گفت: در مرحله نخست این رزمایش خواهران بسیجی با سه کیلومتر پیاده‌روی، عبور از موانع سخت و کار با سلاح‌های دفاع شخصی، قدرت و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

سرهنگ داود آذرنوش افزود: مرحله دوم این رزمایش عصر امروز با حضور چهار گردان بسیج خواهران الزهرا (س) و انجام عملیات دفاع از کوی و برزن انجام می‌شود.

وی هدف از اجرای این رزمایش را ارتقای توان رزمی بسیجیان، فراخوان سریع برای مواقع ضروری، تجهیز و تمرین حرکات دفاعی ذکر کرد.

فرمانده بسیج خواهران ناحیه مالک اشتر نیز در این‌باره گفت: نیروهای شرکت‌کننده در این رزمایش، عملیات تاخیری و شیوه‌های مقابله با دشمن، دفاع از کوی و برزن، باز پس‌گیری و مقابله با ناآرامی‌ها را با موفقیت تمرین کردند.

ملیحه حسن‌زاده، سازماندهی خواهران بسیجی، آموزش نیروها، تمرین فراخوان نیروها، انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس، حفظ انسجام نیروهای اقدام‌کننده، تقویت روحیه نظامی در کنار ارتقای آمادگی جمعی و فردی بسیجیان برای دفاع و انجام ماموریت‌های از پیش تعیین شده را از جمله اهداف این رزمایش عنوان کرد.

کد خبر 3464

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز