سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۰:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازی تیم‌های اسپانیا و روسیه از گروه چهارم رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا یورو ۲۰۰۸ با نتیجه ۴ بر یک به سود تیم اسپانیا به پایان رسید.

نیمه اول این بازی که در شهر اینزبروک سوییس و زیر بارش باران برگزار شد، با برتری تیم اسپانیا به پایان رسید. ۲ گل اسپانیا در نیمه نخست را دیوید ویا مهاجم این تیم، در دقایق ۲۰ و ۴۴ به ثمر رساند.

اما نیمه دوم این بازی نیز خالی از صحنه‌های خطرناک در محوطه جریمه دو تیم نبود و در این نیمه دوم ۳ گل بین اسپانیا و روسیه رد و بدل شد.

به ثمر رسیدن دو گل در نیمه اول، پایان کار برای اسپانیا و دیوید ویا نبود و ویا توانست در دقیقه ۷۵ گل سوم خود و اسپانیا را وارد دروازه سفیدپوشان روسیه کند.

اسپانیا که در این دیدار با ارنج ۲- ۴-۴-۱ بازی می‌کرد، در دقیقه ۹۰ نیز توسط فابرگاست بازیکن‌ خط میانی خود به گل چهارم رسید.

در مقابل تلاش‌های تیم روسیه که با ارنج ۱-۵-۴-۱ بازی می‌کرد، برای گشودن دروازه اسپانیا، با بدشانسی روبه‌رو شد و چندین شوت از راه دور نتیجه‌ای جز اصابت به تیر دروازه تیم اسپانیا برای آنها نداشت تا سرانجام در دقیقه ۸۶ رومان ‌پاولیوچنکو مهاجم این تیم توانست دروازه اسپانیا را باز کند.

رقابت‌های گروه چهارم جام ملت‌های اروپا یورو ۲۰۰۸، با بازی تیم‌های یونان و سوئد در شهر سالزبورگ سوییس، ادامه دارد.

کد خبر 54590

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز