پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم کرواسی موفق شد با شکست آلمان، به عنوان دومین تیم یورو به مرحله حذفی مسابقات صعود کند.

این در تیم در دومین روز بازی‌های گروه B مسابقات، در ورزشگاه ورترزه شهر کلاگن‌فورت به مصاف آلمان رفت و موفق شد در پایان با نتیجه ۲ بر یک از سد این تیم بگذرد.

با این نتیجه صعود کرواسی به دور دوم قطعی شد. پیش از کرواسی پرتغال از گروه یک توانسته بود به دور دوم صعود کند.[بیشتر]

در بازی کرواسی و آلمان ابتدا تیم کرواسی در دقیقه ۲۴ توسط سرنا به گل رسید و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم باز هم این کروات‌ها بودند که در دقیقه ۶۲ و بر خلاف جریان بازی توسط اولیچ گلز‌نی کردند.

پس از این گل تیم ملی آلمان فشار خود را بر روی دروازه کرواسی بیشتر کرد و در دقیقه ۷۹ توسط پودولسکی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. اما تلاش‌های بازیکنان آلمان نتیجه نداد و در پایان بازی ۲ بر یک سود کرواسی به پایان رسید.

Germany's goalkeeper Jens Lehmann (L) and team mate Clemens Fritz (C) react as the ball bounces back off the post in the direction of Croatia's Ivica Olic for him to score his team's second goal

در این دیدار پر برخورد داور به چهار بازیکن کرواسی و دو بازیکن تیم آلمان کارت زرد داد و در دقایق پایانی باسیتن شوانشتایگر از آلمان را از زمین بازی اخراج کرد.

تیم کرواسی در بازی اول خود اتریش یکی از دو میزبان مسابقات را با نتیجه یک بر صفر شکست داده بود و آلمان با دو گل لهستان را از پیش رو برداشته بود.[در همین رابطه]

در ادامه بازی‌های این گروه کرواسی به مصاف لهستان خواهد رفت و آلمان در مقابل اتریش بازی خواهد کرد.

کد خبر 54758

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز