شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۵:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیداری که می‌توانست 4 بر 4 تمام شود، در پایان و با موقعیت‌های گل زیاد هردو تیم، با تساوی 1 بر 1 به اتمام رسید. بوفون با دست و پا پنالتی را مهار کرد.

روبرتو دونادونی، سرمربی ایتالیا، پس از باخت 3 بر 0 در مقابل هلند، با پنج تغییر تیمش را به میدان فرستاده بود. وی به جای بارزاگلی، ماتراتزی، گتوسو، آمبروسینی و دی ناتاله، از کیه‌لینی، گروسو، دروسی، پروتا و دل‌پیه‌رو استفاده کرد.

 ویکتور پیتورکا، سرمربی رومانی هم نسبت به بازی قبلی این تیم، دو تغییر داشت. کودریا و پترو به جای کوچیس و نیکولیتا از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند.

 نیمه اول این دیدار که در مقابل 30 هزار تماشاگر با دتوری اووربو از نروژ انجام می‌شد، بدون گل به پایان رسید.

 نیمه دوم  هم مثل نیمه اول، با اشتباهات زیاد بازیکنان هر دو تیم آغاز شد. اما در دقیقه 55، زامبروتا قصد داشت ضربه آزاد کونترا را با سر به پاس به بوفون تبدیل کند که موتو از وی سریع‌تر عمل کرد و توپ را وارد دروازه ایتالیا کرد. یک شوک برای آبی‌پوشان!

 اما تنها یک دقیقه پس از دریافت این گل، کیه‌لینی توپ را با سر به پانوچی رساند و او نیز توپ را به تور دروازه رومانی دوخت. بازی با همین نتیجه به پایان رسید، در حالی که داور در دقیقه 82  یک ضربه پنالتی نیز به نفع رومانی اعلام کرد که بوفون موفق شد ضربه آدریان موتو را مهار کرده و تیمش را از شکست نجات دهد.

 

کد خبر 54838

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز