یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۷:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: اسپانیا در مقابل سوئد حریف سرسخت خود، موفق به پیروزی و راهیابی به مرحله بعدی شد.

 لوئیز آراگونس پس از پیروزی 4 بر 1 برابر روسیه، دلیلی برای تغییر در ترکیب تیم اسپانیا نمی‌دید و حتی ویا که یک آسیب‌دیدگی جزئی در انگشت اشاره دست راستش داشت، از ابتدا وارد زمین شد.

بازی از سوی دو تیم اسپانیا و سوئد با سرعت بالایی آغاز شد و هر دو تیم مدام به سمت دروازه حریف حمله می‌کردند تا این که در دقیقه 15، سیلوا، بازیکن اسپانیا به تنهایی وارد محوطه جریمه سوئد شد. هانسون به تورس نرسید و فرناندو تورس از فاصله هفت متری دروازه سوئد را گشود و تیمش را پیش انداخت.

 اسپانیا پس از این گل، آشکارا به دفاع روی آورد به طوری که تیم لاگربک جلو کشید. ضمن این که تیم اسپانیا مجبور شد در دقیقه 24 از آلبیول به جای پویول که مصدوم شده بود، استفاده کند.

کم کم بازی از دست اسپانیا خارج شد و اسکاندیناوی‌ها به خوبی از این شرایط بهره بردند. پس از یک ارسال بلند، زلاتان ابراهیموویچ در پنج متری دروازه، صاحب توپ شد و پس از دو بار تلاش توانست آن را تحت کنترل خود درآورد و بالاخره با تمام قوای خود راموس را دور زد و گل تساوی را به ثمر رساند.

 اما از ابتدای نیمه دوم روزنبرگ به جای گلزن سوئدی‌ها وارد زمین شد. در این نیمه اسپانیا سعی داشت به حریف فشار بیشتری وارد کند، اما سوئد خیلی سازمان یافته بازی می‌کرد و اجازه ورود به محوطه جریمه خود را به حریف نمی‌داد.

آراگونس با آوردن فابرگاس و کازورلا به جای اینیستا و ژاوی، به تیمش جان تازه‌ای بخشید. نیمه دوم به همین شکل و با تلاش بی‌ثمر دو تیم در حال پایان بود که در در دقیقه 92، دیوید ویا کار را یکسره کرده  و اسپانیا را راهی مرحله بعدی کرد.

سوئد روز چهارشنبه با روسیه، و اسپانیا در یک دیدار تشریفاتی با یونان دیدار می‌کند.

کد خبر 54976

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز