گروه سیاسی: موضوع سرفهرست گروه‌های سیاسی همچنان در کانون توجه رسانه‌هاست

و پس از آن‌که باشگاه خبرنگاران جوان از قول سخنگوی ستاد ائتلاف دوم خرداد، اعلام کرد: درصورت ارائه فهرست ستاد ائتلاف برای انتخابات مجلس محمدرضا عارف نخستین گزینه برای سرفهرستی است، عبدالله ناصری به همشهری گفت: عارف یکی از گزینه‌های اصلی است اما ممکن است که فهرست اصلاح‌طلبان، با چند سرفهرست منتشر شود.

دبیر اجرایی جبهه‌ متحد اصول‌گرایان هم در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که جبهه متحد اصول‌گرایان در تهران درحال‌حاضر در حال بررسی نامزدهای ثبت‌نامی است، افزود: ما نامزدهایی را که از طرف جبهه‌ متحد اصول‌گرایان در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند و همچنین نامزدهایی را که به صورت مستقل ثبت‌نام کرده و دارای شرایط لازم از دیدگاه ما هستند، در یک سبد مشترک قرار می‌دهیم و ارزیابی‌شان می‌کنیم تا بهترین افراد را برای انتخابات شناسایی و به مردم معرفی کنیم.

شهاب‌الدین صدر با بیان این‌که فهرست تهران در اواخر این هفته یا اوایل هفته‌ آینده نهایی می‌شود، گفت: در حوزه‌های انتخابیه دیگر نیز روند خوبی در حال طی شدن است و ما امیدواریم آنها نیز هرچه زودتر به فهرست واحد برسند.

رئیس‌ستادائتلاف اصلاح‌طلبان تهران نیز با بیان اینکه هنوزنتوانسته‌ایم فهرستی را برای انتخابات مجلس هشتم تهیه کنیم، گفت: ۹۰نفر را مدنظر داریم و تهیه فهرست  ۳۰نفره نهایی تهران از بین این افراد صورت خواهد گرفت.

مرتضی حاجی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در شهرستان‌ها نیز هنوز به‌نتیجه خاصی دست پیدا نکرده‌ایم.

کد خبر 42315

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز