چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

سارق مأمورنمای فیوج، برای اینکه شناسایی نشود بعد از هر سرقت به شهر دیگری سفر می‌کرد و سرقت‌هایش را در آنجا از سر می‌گرفت اما اردبیل آخرین مقصد سفرهای این سارق زنجیره‌ای بود.

به گزارش همشهری، از نخستین ماه‌های سال گذشته، کارآگاهان پلیس کشور درجریان فعالیت‌ سارقی از طایفه فیوج قرار گرفتند که سوار بر خودروهای زانتیا یا پژوی 206 و با معرفی خود به‌عنوان مأمور مبارزه با مواد‌مخدر یا کارآگاه پلیس، اقدام به بازرسی بدنی افراد ثروتمند یا مشتریان بانک‌ها کرده و در این فرصت از آنها سرقت می‌کرد.

بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد مرد مأمورنما تنها در فاصله اندکی سرقت‌های بسیاری را در مشهد، اصفهان، گیلان، مازندران، تهران و شهرهای اطراف آن رقم زده است.

در حالی که با چهره‌نگاری از این متهم، تصاویر وی در اختیار کارآگاهان پلیس سراسر کشور قرار گرفته بود، سیزدهم آذرماه هنگامی که وی در حال ارتکاب سرقتی با این شگرد در اردبیل بود، از سوی پلیس دستگیر  و زنجیره‌ سرقت‌هایش پاره شد.

با انتقال متهم به پایگاه دوم آگاهی تهران، در نخستین تحقیقات 4‌مالباخته، وی را شناسایی کردند که تنها از یکی از شاکیان 10‌میلیون تومان سرقت شده بود.

از آنجایی که احتمال می‌رود مرد سارق، سرقت‌های دیگری را نیز با این شگرد در شهرهای مختلف کشور انجام داده باشد، بازپرس دادسرای ناحیه 5 (صادقیه) با صدور دستور انتشار تصویر متهم در روزنامه‌ها، از مالباختگان خواست درصورت شناسایی وی به پایگاه دوم آگاهی مراجعه کرده، یا با شماره تلفن‌های 66005038 یا 21865985 تماس بگیرند.

کد خبر 41347

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز