سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۳
۰ نفر

سارق مسلح که با عفو قانونی از زندان آزاد شده بود 4 ماه پس از آزادی، هنگام سرقت مسلحانه از مغازه‌ای در جنوب تهران دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ما، معاون جنایی پلیس آگاهی پایتخت با بیان این خبر گفت: ظهر 24 آذرماه امسال، مرد جوانی که مسلح به سلاح کمری بود، قدم به یک مغازه صوتی و تصویری در خیابان ری گذاشت و شروع به تهدید مشتریان و کارکنان فروشگاه کرد.

سرهنگ کارآگاه سعید لیراوی افزود: مرد مسلح در یک چشم به هم زدن خود را به صندوق فروشگاه رساند و با برداشتن 300 هزار تومان وجه نقد از مغازه خارج شد و پا به فرار گذاشت.

وی ادامه داد: به‌دنبال فرار سارق مسلح، مأموران کلانتری 113 بازار که سرگرم گشت زنی در آن حوالی بودند با اطلاع از ماجرا، به تعقیب متهم پرداختند و دقایقی بعد موفق شدند او را شناسایی و دستگیر کنند.

با انتقال این مرد به اداره اول پلیس آگاهی، با دستور قاضی سلیمانی- دادیار دوم دادسرای جنایی تهران-بازجویی‌ از وی آغاز و مشخص شد او یک سارق سابقه‌دار است که 4 ماه قبل  به دنبال  آزادی از زندان، فعالیت‌های مجرمانه خود را از سر گرفته است.

معاون جنایی پلیس آگاهی با بیان اینکه متهم 3 سال قبل به اتهام سرقت مسلحانه و مشارکت در آد‌م‌ربایی مسلحانه در کاشان و تهران دستگیر شده بود ،گفت: جوان سارق پس از محاکمه در دادگاه به تحمل 15 سال حبس محکوم و روانه زندان شد اما پس از گذشت 3 سال، به‌دنبال عفو قانونی از زندان آزاد و با تهیه یک اسلحه سرقت‌های خود را از سر گرفت.

شناسایی کنید

دادیار شعبه دوم با صدور دستور چاپ عکس بدون پوشش چهره  متهم، از کسانی که احتمالاً هدف سرقت‌های این مرد قرار گرفته‌اند خواست با مراجعه به اداره آگاهی یا شعبه دوم دادسرای جنایی تهران یا تماس با شماره تلفن 55381036 ماجرا را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 41873

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز