چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۶ - ۱۷:۲۳
۰ نفر

سارق گیشه بعد ازچندین سرقت شراکتی، وسوسه شکار بزرگی به جانش افتاد اما هنگامی که قصد سرقت 20 میلیون تومان از روی گیشه بانکی را در کرج داشت به دام افتاد.

به گزارش خبرنگار همشهری، صبح نهم دی‌ماه، وقتی مأموران کلانتری 12 حصارک، با گزارش سرقت ناکام در بانکی در بلوار سه باندی کرج به آنجا رفتند، با جوان قوی هیکلی روبه‌رو شدند که از سوی مشتریان بانک محاصره شده و راهی برای فرار نداشت.

با دستگیری سارق جوان، مشخص شد وی هنگامی که یکی از مشتریان بانک درمقابل گیشه در حال پشت نویسی 20‌میلیون تومان چک مسافرتی بوده، ناگهان به وی حمله‌ور شده و چک‌ها را برداشته اما قبل از خروج از بانک از سوی مرد مالباخته و مشتریان بانک دستگیر شده است.

با انتقال سارق جوان به اداره آگاهی کرج، 3 شاکی دیگر نیز که درمجموع از آنها 30 میلیون تومان سرقت شده بود نیز وی را شناسایی کردند.

وقتی این متهم در شعبه 5 دادسرای جنایی کرج از سوی بازپرس کرمی تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: چند ماه قبل با دو جوان سارق آشنا شدم. وقتی آنها پیشنهاد سرقت از بانک را به من دادند، همراه آنها دست به چندین سرقت زدیم. از آنجا که پول بین ما تقسیم می‌شد تصمیم گرفتم خودم به تنهایی سرقت کنم ولی نقشه‌ام اشتباه درآمد و خیلی زود گیر افتادم.

کد خبر 41349

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز