چهارشنبه ۵ دی ۱۳۸۶ - ۱۹:۴۱
۰ نفر

مهدیه مصطفایی: مجرم سابقه‌داری که تنها 5 روز از آزادی‌اش از زندان می‌گذشت مجدداً به اتهام سرقت لوازم داخل خودرو دستگیر شد.

این مرد که مدعی است نمی‌تواند در بیرون از زندان زندگی کند از بازپرس صمدی درخواست کرد دستور دهد تا زمان مرگش او را آزاد نکنند.

شامگاه دوشنبه 4 دی، مرد میانسالی وقتی از خانه یکی از بستگانش خارج شد و قصد سوار شدن به خودروی خود را داشت ناگهان متوجه مرد معتادی شد که داخل خودروش در حال جست و جو بود.

صاحب خودرو قبل از هر کاری با پلیس تماس گرفت و ماجرا را اطلاع داد.  او سپس با کمک چند نفر از همسایه‌ها این مرد را در داخل خودرواش به دام انداخت و تا آمدن پلیس منتظر ماند.

دقایقی بعد زمانی که سارق جوان خود را مقابل مأموران پلیس دید، بدون هیچ مقاومتی خود را تسلیم کرد و به اداره آگاهی کرج انتقال یافت.

دوست دارم برگردم زندان

با آغاز بازجویی‌ها از این مرد 38 ساله مشخص شد که وی از 15 سال قبل به صورت مداوم به اتهام سرقت راهی زندان شده اما هر بار پس از آزادی از زندان با ارتکاب سرقت دیگری به زندان بازگردانده شده است؛ به‌طوری که وی در این مدت هیچگاه بیش از 45 روز در بیرون زندان نبوده است.

این تحقیقات نشان می‌داد که این سارق معتاد به نام احمد، این بار هم در فاصله 5 روز از آزادی‌اش به 10 فقره سرقت لوازم خودرو دست زده ولی در یازدهمین سرقت به دام افتاده است.

احمد، مقابل بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی کرج قرار گرفت و با اعتراف به 10 سرقت لوازم داخل خودرو، گفت: زندان، خانه من است ولی نمی‌دانم چرا من را هر بار از آنجا بیرون می‌کنند.

وی در ادامه گفت: آقای قاضی! من خانواده‌ای ندارم که بعد از آزادی از زندان به سراغ آنها بروم. من هیچ‌کس را ندارم، همه آنها من را ترک کرده‌اند و دیگر حاضر نیستند حتی برای یک لحظه من را ببینند برای همین هر بار پس از آزادی از زندان مجددا به سراغ سرقت یا خلاف دیگری می‌روم تا اینکه دوباره دستگیر و راهی زندان شوم.

وی افزود: من نمی‌توانم در بیرون زندان زندگی کنم و هربار که آزاد می‌شوم مجبورم دوباره سراغ سرقت بروم.

این مرد در ادامه اظهاراتش با بیان این که طولانی‌ترین مدت زمانی را که در خارج از زندان سپری کرده، تنها 45‌روز بوده گفت: اتهام سرقت از داخل خودروها را قبول دارم و از شما می‌خواهم دستور دهید تا زمان مرگم به من کاری نداشته باشند و بگذارند داخل زندان بمانم.

با دستور بازپرس صمدی این متهم جوان با قرار روانه زندان شد.

کد خبر 40237

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز