سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۸۶ - ۱۹:۲۸
۰ نفر

جواد عزیزی: 4 سارق نقابدار با تهدید اسلحه، سرقت50 میلیونی از شعبه بانک کشاورزی همدان را رقم زدند اما در حالی که تصورمی‌کردند هیچ ردپایی برجای نگذاشته‌اند، در عملیات تخصصی پلیس آگاهی همدان به دام افتادند.

ظهر نوزدهم تیرماه گذشته، 3 سارق نقابدار که یکی از آنها مسلح به اسلحه کلاشینکف بود، پس از ورود به شعبه بانک کشاورزی همدان، شروع به تهدید مشتریان و کارمندان بانک کردند.

مردان نقابدار در حالی که همه حاضران در بانک را در گوشه‌ای جمع کرده بودند، شروع به جمع‌آوری پول‌ها و چک‌های مسافرتی پیشخوان کرده و لحظاتی بعد با سرقت
50 میلیون تومان، سوار بر خودروی سمندی که در مقابل بانک در انتظار آنها بود گریختند.

به‌دنبال فرار آنها، ماجرا به سرعت به پلیس گزارش شد و با دستور ویژه سرهنگ عبادالله کریمی- رئیس پلیس آگاهی همدان- تیم ویژه‌ای از کارآگاهان زبده، تحقیقات خود را بر یافتن سرنخی از سارقان متمرکز کردند.

مدتی بعد در حالی که تحقیقات ادامه داشت، تیم تحقیق پلیس از طریق اطلاعات مردمی دریافت که 2مرد در حال نقد کردن چک‌های مسروقه با مدارک جعلی هستند.وقتی مردان مرموز تحت کنترل نامحسوس پلیس قرار گرفتند مشخص شد که آنها مقدار زیادی چک مسافرتی مسروقه در اختیار دارند و به این ترتیب، آنها دستگیر شدند.

در بازجویی از این 2 مرد آنها مدعی شدند در سرقت نقشی نداشته‌اند و چک‌ها را از مردی به نام سهیل گرفته‌اند که قرار بوده در ازای نقد کردن چک‌ها درصدی از پول آن را بردارند.

در حالی که تحقیقات نشان می‌داد سهیل باید یکی از اعضای باند سرقت باشد، کارآگاهان پس از بررسی‌های گسترده، وی را دستگیر کرده و تحت بازجویی قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اعلام این خبر گفت: سهیل در بازجویی‌ها مدعی شد پس از تهیه یک قبضه اسلحه، به همراه 3 نفراز اقوامش نقشه سرقت از بانک را طراحی کرده و به اجرا گذاشته است.

وی پس از انجام سرقت، چک‌های مسروقه را به 2 نفر از دوستانش داده و قرار بود آنها در مقابل دریافت درصدی از مبلغ چک‌ها، آنها را با مدارک جعلی نقد کنند.

کد خبر 39533

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز