سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۶ - ۱۸:۲۴
۰ نفر

گروه حوادث: هوشیاری متصدی جایگاه سوخت که از طریق دوربین مداربسته، متوجه فروش بنزین توسط 2 جوان شده بود، راز باند سرقتی را فاش کرد که با حمله‌های خشن خود به رانندگان، کارت سوخت آنها را سرقت می‌کردند.

عصر 18 آذر، زمانی که مسئول یکی از جایگاه‌های بنزین کرج از طریق دوربین مداربسته، در حال کنترل محوطه اطراف جایگاه بود، به 2جوان که برای فروش بنزین در اطراف جایگاه پرسه می‌زدند، مشکوک شد و ماجرا را به پلیس اطلاع داد.

با دستگیری 2 جوان مرموز، وقتی آنها درباره شیوه تهیه کارت‌های سوخت تحت بازجویی قرار گرفتند، راز سرقت‌های زنجیره‌ای خودرو در کرج فاش شد.

در این سری از سرقت‌ها 2 مرد با حمله به رانندگان در جلوی پارکینگ منازلشان، خودروی آنها را به سرقت می‌بردند.

وقتی سارقان خشن اعتراف کردند که برای به دست آوردن کارت سوخت خودروها دست به این سرقت‌ها زده‌اند، در شعبه دوم دادسرای جنایی کرج در مقابل بازپرس صمدی قرار گرفتند.

در این جلسه، یکی از شاکیان این باند در حالی که با پای گچ گرفته در جلسه شرکت کرده بود، با طرح شکایت خود گفت: ساعت 6 صبح بعد از بیرون آوردن خودروام از پارکینگ، قصد بستن در را داشتم که ناگهان مردی از پشت سر با چوب به من حمله ور شد.

شوکه شده بودم و با شدت به زمین خوردم. در این هنگام مرد مهاجم سوار بر خودروی پرایدم شد و قصد فرار داشت. خودم را روی کاپوت ماشین انداختم اما سارق با سرعت زیاد به صورت مارپیچی شروع به حرکت کرد. در این شرایط بر زمین افتادم و او هم بی‌رحمانه از روی پایم رد شد و از محل گریخت.

یکی دیگر از شاکیان نیز در توضیح ماجرا گفت: هنگام سرقت خودرو از جلوی پارکینگ خانه‌ام، فرزند خردسالم در صندلی عقب خودرو به خواب رفته بود.

وقتی سارقان خودروام را با کودکم ربودند، مثل این بود که مرگ را جلوی چشمانم دیدم. فکرمی‌کردم آنها برای ربودن کودکم دست به سرقت خودرو زده‌اند، دنبال خودرو دویدم اما هیچ فایده‌ای نداشت.

موضوع را به پلیس اطلاع دادم ولی لحظاتی بعد یکی از اهالی کودکم را که سارقان چند کوچه پایین‌تر از خودرو به پایین پرت کرده بودند به جلوی خانه‌مان آورد. 

در ادامه جلسه بازپرسی، 2 متهم با قبول ادعاهای شاکیان پرونده تنها انگیزه خود از این سرقت‌های بی‌ رحمانه و خشن را به دست آوردن کارت سوخت صاحبان خودرو و فروش بنزین بیان کردند.

با دستور بازپرس پرونده، متهمان هم اکنون با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان دایره سرقت قرار دارند تا تحقیقات تکمیلی در این خصوص صورت گیرد.

کد خبر 38930

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز