دانش‌آموزان 9 ساله یکی از مدارس آمریکا برای انتقام از معلم خود نقشه عجیبی طراحی کردند.

آنها با تهیه سلاح سرد، زنجیر و نوار چسب قصد داشتند معلمشان را مورد ضرب و شتم قرار دهند اما یکی از دانش‌آموزان این نقشه را به مسئولان مدرسه لو داد.
به گزارش رویترز، هفته گذشته یکی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای ابتدایی در آمریکا نزد مسئولان مدرسه رفت و راز نقشه هولناک که دیگر همکلا‌سی‌هایش برای معلمشان طرح کرده بودند  را   فاش کرد.

 او گفت، تعدادی از همکلاسی‌هایش قصد دارند با تهیه وسایلی از قبیل چاقو، نوار چسب و زنجیر،  معلم جوان خود را غافلگیر کرده و پس از بستن دست و پای او به سر وی ضربه وارد کرده و او را زخمی کنند.
با اظهارات دانش‌آموز 9 ساله، مسئولان مدرسه که به شدت شگفت زده شده بودند به شناسایی 9 دانش‌آموزی پرداختند که قصد داشتند این نقشه هولناک را به اجرا بگذارند. آنها با احضار این دانش‌آموزان به دفتر مدرسه به پرس و جو از آنان پرداخته و متوجه شدند اظهارات دانش‌آموز خردسال درست بوده و همکلاسی‌های او قصد آزار و اذیت معلمشان را داشته‌اند.

تیریزا مارتن سخنگوی مدارس منطقه‌ وایکراس در ایالت آتلانتا با ابراز تعجب از طراحی این نقشه از سوی دانش‌آموزان خردسال گفت: این ۹دانش‌آموز  تنبیه و برخی از آنان برای مدت‌ها از تحصیل محروم شده‌اند. این در حالی است که گفته می‌شود پلیس ایالتی درصدد است 3 نفر از دانش‌آموزان را به توطئه با قصد ارتکاب جرم و همراه داشتن اسلحه در مؤسسه آموزشی، متهم کند.

کد خبر 47525

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز