چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۶
۰ نفر

پدر جنایتکار آمریکایی بعد از آنکه به مدت 2 هفته کودکان خود را به گروگان گرفت آنها را به جنگلی در جورجیا کشاند و پس از آنکه آنها را به ضرب گلوله از پای درآورد خودکشی کرد.

به گزارش پلیس جورجیای آمریکا،  ادی هارینگتون 28 ساله،2 هفته قبل از آنکه اجساد وی و کودکانش در منطقه جنگلی حومه جورجیا پیدا شود، نیمه شب آنها را از خانه‌‌ای که با همسرش در آ‌نجا زندگی می‌کرد ربود.
با گزارش ماجرای ناپدید شدن این مرد سیاهپوست و کودکانش،  کارآگاهان پلیس منطقه کلمبوس تحقیقات گسترده‌ای را برای یافتن ردی از وی و 3 دختر و پسرخردسال او آغاز کردند.  اما مرد جوان بعد از ربودن کودکانش آنها را به مکان نامعلومی انتقال داده و در آنجا پنهان شده بود و بنابراین، تحقیقات پلیسی برای ردزنی وی بی‌نتیجه ماند.
با گذشت نزدیک به 2هفته، سه شنبه گذشته مرد جنایتکار با ارسال نامه‌ای برای پدرش،  برای نخستین بار با خانواده‌اش تماس برقرار کرد.

در این نامه وی تهدید کرده بود قصد دارد کودکانش را به قتل برساند،  در حالی که کارآگاهان پلیس این نامه را تهدیدی واقعی تلقی کرده و به تلاش‌های جدی‌تری برای یافتن ردی از مخفیگاه پدر جنایتکار دست زده بودند،  پنجشنبه گذشته ماموران پلیس جورجیا از کشف اجساد 4 نفر در منطقه‌ای جنگلی اطلاع پیدا کردند.
با آغاز تحقیقات برای کشف هویت مقتولان مشخص شد که آنها ادی هارینگتون،   دختران دوقلوی او و پسر خردسالش هستند،  در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که عامل تیراندازی‌های مرگبار پدر کودکان بوده که بعد از کشاندن کودکانش به منطقه جنگلی آنها را به ضرب گلوله از پای درآورده و سپس خودکشی کرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس،  مادر 25 ساله کودکان با کشف اجساد 3 فرزند  و همسرش درحالی که در شوک شدیدی به سر می‌برد به خبرنگاران گفت: چند روز قبل ازجنایت شوهرم 200 دلار ازحسابمان برداشت کرد و با آن یک‌اسلحه خرید وناگهان چند شب بعد وی ناگهان به همراه 3 کودکم ناپدید شدند.
او به خبرنگاران گفت که شوهرش نوشته‌ای را در یکی از لباس‌هایش برجای گذاشته است که در آن از تصمیم خود برای خودکشی نوشته اما در آن هیچ اشاره‌‌ای به نقشه خونین خود برای قتل کودکانش نکرده بود.

گزارش این جنایت باعث شوک شدید مردم جورجیای آمریکا شده   اما پلیس تا کنون هیچ گزارشی درباره انگیزه مرد جوان از این جنایت منتشر نکرده است.

کد خبر 47524

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز