همشهری آنلاین: پس از چند ماه کشمکش بین سه تن از اعضای هیئت مدیره کانون سازسازان خانه موسیقی ،در نهایت رئیس این هیئت تغییرکرد و بیاض امیر عطایی به جای رامین جزایری ریاست کانون سازسازان را بر عهده گرفت.

یوسف پوریا، سازنده پیش کسوت تار و دبیر و سخنگوی کانون سازسازان ضمن اعلام این خبر به همشهری‌ آنلاین گفت‌: از مدت‌ها قبل ریاست هیئت مدیره کانون سازسازان بدون هماهنگی با هیات مدیره تصمیماتی را اتخاذ می کرد که با روح کار جمعی در تضاد قرار داشت و تذکرات ما نیز نتیجه ای نداشت تا این که در نامه‌ای که به هیئت مدیره اصلی خانه موسیقی نوشتیم از آنها کسب تکلیف کردیم که رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی گفت شما می‌توانید رأی‌گیری مجددی برای انتخاب یک رئیس دیگر انجام دهید.

در نتیجه تصمیم به رأی‌گیری مجدد و انتخاب دوباره رئیس گرفتیم که آقای امیر عطایی به عنوان رئیس تازه این کانون انتخاب شدند.

این عضو پیش‌کسوت کانون سازسازان در گفتگویی با سایت خانه موسیقی نیز گفت: «طبق اساسنامه هر کدام از متقاضیان حضور در این کانون باید مدارک خود را به خانه موسیقی ارائه دهند تا بعد از بررسی در هیئت مدیره کانون رأی نهایی صادر شود. اما متاسفانه این گزینش بدون اطلاع تمامی اعضا انجام می‌شد. موارد دیگری هم از قبیل عدم هماهنگی با هیئت مدیره در تصمیم‌ها و ضعف مدیریت در برگزاری نمایشگاه ادوات سازو... باعث شد انتخابات مجدد انجام دهیم»

در انتخابات اخیر بیاض امیر عطایی با سه رأی از پنج رای اعضای هیئت مدیره، رئیس هیئت مدیره کانون سازندگان ساز شد.

همچنین در این جلسه یوسف پوریا به عنوان دبیر و سخنگوی کانون سازندگان ساز انتخاب شده است.

کد خبر 22945

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز