یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

گروه حوادث: سارق 11منزل در پایتخت در بازجویی‌ها گفت: تنها در روزهای تعطیلات دست به سرقت می‌زده‌است.

یکماه قبل ماموران کلانتری شهرآرا به جوانی که در حال پرسه زدن بود مظنون شده و وی را بازداشت کردند.

با انتقال این جوان به مرکز پلیس وقتی با بررسی فایلهای مربوط به افراد سابقه دار مشخص شد که   یک سارق تکرو منزل است، وی برای بازجویی های فنی و تخصصی به پایگاه دوم آگاهی تهران منتقل شد.

در جریان این بازجویی ها بود که  مرد جوان  با اعتراف به سرقت منازل مسکونی در مناطق شمال غرب وغرب تهران ، از 11 فقره سرقت خانه پرده برداشت.

سارق جوان درباره شگرد سرقت خود به کارآگاهان پلیس گفت: من سارق روزهای تعطیل هستم، شگرد کارم هم به این صورت بود که ابتدا خانه‌هایی را که می دانستم در روز های تعطیل و پنجشنبه و جمعه ها کسی در آنجا نیست شناسایی می کردم، پس از آن وقتی که مطمئن می‌شدم کسی در خانه نیست، در خانه را با شگرد مخصوصی باز کرده و دست به سرقت لوازم خانه و مخصوصا لوازم برقی می زدم و بدون برجای گذاشتن ردی از خودم فرار می کردم

سرهنگ سلطانی، معاون آگاهی تهران با اعلام خبر دستگیری این سارق جوان گفت: در بازرسی مخفیگاه این سارق تعداد زیادی از لوازم مسروقه شامل فرش، تلویزیون، لوازم صوتی و تصویری، تابلوهای گرانقیمت و رایانه کشف وضبط شد.

معاون آگاهی تهران بزرگ از شهروندانی که در طول سالهای 84 و85 در روزهای پایانی هفته وتعطیلات در شمال وشمال غرب پایتخت منازلشان به این روش سرقت شده است خواست به پایگاه دوم آگاهی در خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند.

کد خبر 20233

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز