همشهری‌آنلاین: با ورود رایتل به شهرهای مشهد و شیراز امکان استفاده از تماس تصویری، اینترنت پرسرعت موبایل و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده برای شهروندان این شهرها فراهم می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، رایتل به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه نیمه شعبان و با هدف گسترش شبکه خود، ثبت نام سیم‌کارت‌های دیتا و دائمی را از روز پنج شنبه 15 تیر ماه در شهرهای مشهد و شیراز با انجام اولین واگذاری به خانواده معظم شهدا آغاز می‎کند.

شهروندان گرامی شهرهای شیراز و مشهد می‌توانند از تاریخ 15 تیر ماه با مراجعه به سایت رسمی رایتل به آدرس www.rightel.ir و یا از روز شنبه 17 تیر ماه از طریق دفاتر پیشخوان منتخب دولت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

این اپراتور در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس‌های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌نماید که از جمله این خدمات می‌توان به تماس تصویری، سرویس‌های چند رسانه‌ای و اینترنت پرسرعت اشاره نمود.

رایتل اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم موبایل (3G) در کشور است و در حال حاضر و پس از پوشش‌دهی شهرهای تهران و کرج در حال گسترش شبکه خود به هشت شهر دیگر می‌باشد که شهرهای شیراز و مشهد در این بین در اولویت توسعه قرار گرفته‌اند.

کد خبر 175969
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز